mij niet in mijn 1300tot 80 km/h geef ik heel wat auto s het nakijken met men 1.5IE
weet ik niet,ik weet wel dat ie verdomd snel is(veel sneller als men 75 1.8IE)mij niet in mijn 1300tot 80 km/h geef ik heel wat auto s het nakijken met men 1.5IE![]()
![]()
![]()
ik weet dat wel haha.weet ik niet,ik weet wel dat ie verdomd snel is(veel sneller als men 75 1.8IE)mij niet in mijn 1300tot 80 km/h geef ik heel wat auto s het nakijken met men 1.5IE![]()
![]()
![]()
je redenering klopt tochik weet dat wel haha.weet ik niet,ik weet wel dat ie verdomd snel is(veel sneller als men 75 1.8IE)mij niet in mijn 1300![]()
![]()
![]()
en bij stoplichtsprint heeft een 33 tov een 75 het grote voordeel dat ie veel lichter is.
na de 80 is het exit met de 33 en gaat de 75 er nog eens vandoor (denk ik dan)
ik heb nog nooit 75 gereden
Schaamt u inderdaad!ik heb nog nooit 75 gereden
idd, blijft ondermaats rijden.Schaamt u inderdaad!ik heb nog nooit 75 gereden
Heb ook een 1.4 33 gehad en kan me niet voorstellen dat daar met 300 Euro opeens een kanon op wielen van gemaakt kan worden... Nu zal dat ook niet de insteek zijn, maar verkopen (evt doorsparen) en een andere 1.7 8/16v kopen lijkt idd de beste optie!
Blijft een moeilijke beslissing, kheb zelf ook een 16v gehad en ja echt een zeer snelle auto, kheb nog steedsSorry hoor - raden jullie iemand aan om geld te spenderen aan het vermogen van een 1351cc? (overingens alleen in ons land 1.4 genaamd?)
Dan is het einde zoek omdat je daarna meer gaat doen behalve die 300 euro. (K&N + uitlaat enz enz) Dan kun je beter een 16v kopen - ongeacht WAT een chippie doet....of kan doen....
haha geweldig man@Richard: Ja hoor, blokkie om in de 75 mag altijd! Weet zeker dat je verkocht bent!![]()
Kijk! Daar zijn zelfs Jef en ik het over eens!![]()
![]()
Ja, dat hoor ik al tijden.... maar waar blijft het nou?.
Meer weten: koop onderstaand boek, ergleuk om te lezen (binnenkort ook voor de V6 !!)