had ik ook uitgerekend, hahahaha.....Die Golf in SA vanaf ongeveer 70000 Rand is nog geen 7500 Eurie.
Worden die echt nog gemaakt daar? Ik denk dat als de prijs goed is, en ze door de keuring komen in Nederland, er misschien wel animo voor is bij een hoop oude Peug rijders...
Ik voel trucjes aankomen met chassisnummers, oude kentekens etc... Een beetje een Range Rover gevoel.Helaas... deze auto's komen hier never nooit niet door de keuring..
Het Range Rover truukje is legaal het andere truukje dat jij bedoelt niet echt helemaal.Ik voel trucjes aankomen met chassisnummers, oude kentekens etc... Een beetje een Range Rover gevoel.Helaas... deze auto's komen hier never nooit niet door de keuring..
Niet helemaal. Er mag maar een bepaald percentage (50% ???)nieuw zijn,Het Range Rover truukje is legaal het andere truukje dat jij bedoelt niet echt helemaal.Ik voel trucjes aankomen met chassisnummers, oude kentekens etc... Een beetje een Range Rover gevoel.Helaas... deze auto's komen hier never nooit niet door de keuring..
Nou ja, het plaatsen van oude chassisrails onder een nieuwe Range Rover is nou ook niet echt helemaal netjes...Het Range Rover truukje is legaal het andere truukje dat jij bedoelt niet echt helemaal.
Ik voel trucjes aankomen met chassisnummers, oude kentekens etc... Een beetje een Range Rover gevoel.Helaas... deze auto's komen hier never nooit niet door de keuring..
1/3 mag nieuw zijn. Dus oud chassis met originele motor (meestal de 3.5) met een nieuwe opbouw mag..Niet helemaal. Er mag maar een bepaald percentage (50% ???)nieuw zijn,
Maar in de meeste gevallen werd gewoon een volledig nieuwe gekocht, gestript, de chassisbalken vervangen voor de oude en daarna met alle nieuwe delen weer opgebouwd. Zeker ook niet met de oude motor... Die nieuwe waren gewoon beter.1/3 mag nieuw zijn. Dus oud chassis met originele motor (meestal de 3.5) met een nieuwe opbouw mag..Niet helemaal. Er mag maar een bepaald percentage (50% ???)nieuw zijn,
Adios, JR