Meesterzet of stupiditeit.....
Ik zeg meester zet. Al kan het zo zijn dat het een seizoen kost voordat het werkt.

Werkt het, dan kost het de concurrentie een extra seizoen voordat ze bij zijn.

Dat zou best wel eens een goed voordeel voor ze kunnen zijn...
Aan de andere kant heb ik zelf de F1 al een tijdje geleden links laten liggen. Ik heb na 2002 weinig meer gekeken. Op een of andere manier kon het mij zelfs inclusief Schummi weinig meer boeien...
Ik vraag het me af. Ik ben wat 'afgezakt' richting GT's (niet meer de FIA's) en clubracing. Ik hou meer van de sfeer en van de manier waarop. Formule 1 is voor mij minder interessant tegenwoordig...Acupunctuur, vier weken aan de prozac, drie weken vakantie in Maranello en DVD jaaroverzicht 2006 moeten genoeg zijn om de liefde terug te brengen... 7000 toeren tijdens een doordraaier in de alfa schijnt ook therapeutisch te werken.......
Boeien zonder Schumi???????????
Natuurlijk wel!
900+ pk., een bloed snelle fin en meer dan 3 G in de bochten..... boeien.... hoe durf je het uberhaupt af te vragen???
Die andere coureur was dan ook een stukkie langzamer, zou ook mee kunnen spelen;)Hoop wel voor hem dat die Ferrari wel Kimi-proof is (of zou het toeval zijn dat de andere McLaren wél altijd heel bleef?).