baron van kerpen

Ferrari heeft een goede weg ingeslagen.

za feb 03, 2007 22:30

Ferrari heeft als enige het gewicht van de nieuwe bolide voor het seizoen 2007 naar achteren verplaatst. De wielbasis is verlengt waar de anderen hem verkort hebben.
Meesterzet of stupiditeit.....

Ik zeg meester zet. Al kan het zo zijn dat het een seizoen kost voordat het werkt. :wink:
Werkt het, dan kost het de concurrentie een extra seizoen voordat ze bij zijn. :wink:

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Ferrari heeft een goede weg ingeslagen.

za feb 03, 2007 23:14

jij bent niet helemaal achterlijk he?! :wink:

we gaan het zien... ben benieuwd of F1 mij kan gaan boeien zonder Schumi....
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Aernoudt
Guru
Guru
Contacteer: Website

za feb 03, 2007 23:16

Ik denk meesterzet ! Het zal binnenkort blijken :lol:
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

baron van kerpen

za feb 03, 2007 23:29

Boeien zonder Schumi???????????

Natuurlijk wel!

900+ pk., een bloed snelle fin en meer dan 3 G in de bochten..... boeien.... hoe durf je het uberhaupt af te vragen??? :roll:

baron van kerpen

za feb 03, 2007 23:33

En wat zitten hier trouwens achterlijk veel mensen op het forum op dit tijdstip....... Ik zit ook op racefreaks tussen de F1 fans maar dat zijn er toch een stuk minder dan hier....

Waarvoor hulde. :D
Laatst gewijzigd door baron van kerpen op za feb 03, 2007 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.

arne
Member
Member

za feb 03, 2007 23:33

Dat zou best wel eens een goed voordeel voor ze kunnen zijn...

Aan de andere kant heb ik zelf de F1 al een tijdje geleden links laten liggen. Ik heb na 2002 weinig meer gekeken. Op een of andere manier kon het mij zelfs inclusief Schummi weinig meer boeien...
33 16v QV - 1991
Volg de verjongingskuur.

baron van kerpen

Re: RE: Ferrari heeft een goede weg ingeslagen.

za feb 03, 2007 23:36

Dat zou best wel eens een goed voordeel voor ze kunnen zijn...

Aan de andere kant heb ik zelf de F1 al een tijdje geleden links laten liggen. Ik heb na 2002 weinig meer gekeken. Op een of andere manier kon het mij zelfs inclusief Schummi weinig meer boeien...

Acupunctuur, vier weken aan de prozac, drie weken vakantie in Maranello en DVD jaaroverzicht 2006 moeten genoeg zijn om de liefde terug te brengen... 7000 toeren tijdens een doordraaier in de alfa schijnt ook therapeutisch te werken....... :wink:

arne
Member
Member

za feb 03, 2007 23:38

Acupunctuur, vier weken aan de prozac, drie weken vakantie in Maranello en DVD jaaroverzicht 2006 moeten genoeg zijn om de liefde terug te brengen... 7000 toeren tijdens een doordraaier in de alfa schijnt ook therapeutisch te werken....... :wink:
Ik vraag het me af. Ik ben wat 'afgezakt' richting GT's (niet meer de FIA's) en clubracing. Ik hou meer van de sfeer en van de manier waarop. Formule 1 is voor mij minder interessant tegenwoordig...
33 16v QV - 1991
Volg de verjongingskuur.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

za feb 03, 2007 23:46

Boeien zonder Schumi???????????

Natuurlijk wel!

900+ pk., een bloed snelle fin en meer dan 3 G in de bochten..... boeien.... hoe durf je het uberhaupt af te vragen??? :roll:

die fin??? mijn god..... als je niet vroegtijdig je vrouw/vriendin wilt verassen dan moet je aan hem gaan denken...... pffffff

dan maar massa...... alhoewel ik die geen winnaarsmentaliteit toedicht maar misschien verrast ie mij......

baron van kerpen

za feb 03, 2007 23:53

Och mein liebe, weet je dan niet dat de fin door Michael zelf naar voren geschoven is. Hij reed zowel DC als Montoya als De la rosa naar huis. Qua snelheid is er niks mis met die knul. Wat betreft vermogen om door te ontwikkelen blijft hij een vraagteken maar puur op snelheid......een wonderkind en een Ferrari kind. Sinds hij in het rood loopt heb ik hem nog nooit zo vaak zien lachen en geinen. Hij zegt het zelf nota bene. Als de Mc Laren in 2003 en 2005 niet zo vaak kapot was gegaan dan had hij al twee wereld titels en niet Alonso.Maar dat geldt natuurlijk ook voor de betrouwbaarheid van Ferrari. Het had puur met de betrouwbaarheid te maken dat Alonso in staat was om twee titels te pakken. In 2005 Mclaren de absolute snelste en in 2006 de Ferrari. Beide teams hadden echter teveel problemen waardoor Alonso die een snelle auto had maar vooral nooit kapot ging de titel pakte. Natuurlijk heeft Alonso goed gereden, beter als zijn teamgenoot, maar 1 keer meer kapot en de titel was naar Kimi en Michael gegaan. Nee, maak je over de fin maar geen zorgen. :wink: Komt echt wel goed. Die jongen moet gewoon een keer een auto hebben die heel blijft als hij aan de leiding ligt.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo feb 04, 2007 00:20

bla bla bla bla bla bla bla

blijft een fin... is geen dikke gein met die gasten...

maar euhhhh ...............dus hakkinen en raikonen doen jou glimlachen???
nou ja... ji drinkt ook rose.....

:wink:

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

zo feb 04, 2007 01:11

Hoop wel voor hem dat die Ferrari wel Kimi-proof is (of zou het toeval zijn dat de andere McLaren wél altijd heel bleef?).
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

zo feb 04, 2007 10:20

Ferrari doet over 10 jaar nog mee en als het niet werkt, probeert men weer wat anders.

Is het nu met Williams net zo gesteld als met voormalig succesvolle teams als Lotus, Brabham, BRM en is het daarmee een team voor de jonge en opkomende rijders om ervaring op te doen? Ik vraag mij af of men de motivatie en energie kan vinden om een constructeur te strikken of dat men tegenwoordig nog resultaten kan boeken met het gebruik van een klantenmotor? 2007 voor Williams-do or die?

Aernoudt
Guru
Guru
Contacteer: Website

zo feb 04, 2007 10:21

Hoop wel voor hem dat die Ferrari wel Kimi-proof is (of zou het toeval zijn dat de andere McLaren wél altijd heel bleef?).
Die andere coureur was dan ook een stukkie langzamer, zou ook mee kunnen spelen;)
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

ErwinV6

zo feb 04, 2007 13:00

Heb welleens gelezen dat Kimi erg hard voor het materiaal is, verder kan een andere rijder misschien een halve tot een seconde langszamer zijn maar dat zal weinig invloed hebben op het materiaal.
Het is meer de manier hoe je met het materiaal om gaat.
Kimi kan natuurlijk ook gewoon pech hebben daar niet van maar een beetje lomp istie wel :roll:

Terug naar “Het Forum Café”