het gaat mij om een wagen die tegen lage kosten met veel plezier te rijden is en genoeg ruimte heeft om de familie ook mee te kunnen nemen![]()
Dan zou je eigenlijk, net zoals ik gedaan heb, voor een 75TS moeten gaan.

het gaat mij om een wagen die tegen lage kosten met veel plezier te rijden is en genoeg ruimte heeft om de familie ook mee te kunnen nemen![]()
SUPER!!!!
Ik zet 15 euro op de Berlina.
die met die gele koplampen heb ik vandaag gespot in Heerlen, De KoumenIn mijn garage past helaas maar 1 auto en daar staat normaal de Giulia in. Echter, nu staat de Giulia op de oprit en de Berlina in de garage. Van 24/7 buiten staan gaat ie inderdaad niet op vooruit en ben dus wat laswerk aan het doen. Kwam niet meer door de keuring (dorpels).Trouwens Joel, laat jij de Berlina altijd 24/7 buiten staan?
Toen ik de auto kocht was hij behoorlijk dichtgesmeerd (zoals gewoonlijk) en na een jaar dagelijks gebruik zonder TLC dan komt de oude roest wel weer tevoorschijn. Boeit me niet zoveel bij deze auto, ik wist dat van tevoren en heb er dus ook niet veel voor betaald. De overbuurman met de rood paarse Junior dacht iets moois gekocht te hebben (ik had nog zo gezegd, koop nou geen auto in Brummen) maar die roestte nog harder dan mijn Berlina... Hij is nu verhuisd dus vandaar dat die auto er niet meer staat.
De blauwe Giulia was mijn mean machine, maar helaas heb ik alleen foto's van na de sloop ervan....
Bij mij in de buurt rijdt nog iemand met dezelfde grijze Berlina 1750 als ik heb, ook op gas en rijdt er 30dkm/jaar mee. Zakelijk. Hij heeft gele koplampen, ik gewoon witte.
Dat mag je verwachten. Zal alleen nooit gebeuren. Hangt ook af van de interpretatie van goede staat.Voor 3500 Euro verwacht ik een echte goede Berlina.
7000 euro zou ik willen betalen voor een nieuwe berlina.....
Overigs mis ik mijn Berlina wel....
Ik vraag me af of een berlina geschikt is om dagelijks 220 km af te leggen.
die met die gele koplampen heb ik vandaag gespot in Heerlen, De KoumenIn mijn garage past helaas maar 1 auto en daar staat normaal de Giulia in. Echter, nu staat de Giulia op de oprit en de Berlina in de garage. Van 24/7 buiten staan gaat ie inderdaad niet op vooruit en ben dus wat laswerk aan het doen. Kwam niet meer door de keuring (dorpels).Trouwens Joel, laat jij de Berlina altijd 24/7 buiten staan?
Toen ik de auto kocht was hij behoorlijk dichtgesmeerd (zoals gewoonlijk) en na een jaar dagelijks gebruik zonder TLC dan komt de oude roest wel weer tevoorschijn. Boeit me niet zoveel bij deze auto, ik wist dat van tevoren en heb er dus ook niet veel voor betaald. De overbuurman met de rood paarse Junior dacht iets moois gekocht te hebben (ik had nog zo gezegd, koop nou geen auto in Brummen) maar die roestte nog harder dan mijn Berlina... Hij is nu verhuisd dus vandaar dat die auto er niet meer staat.
De blauwe Giulia was mijn mean machine, maar helaas heb ik alleen foto's van na de sloop ervan....
Bij mij in de buurt rijdt nog iemand met dezelfde grijze Berlina 1750 als ik heb, ook op gas en rijdt er 30dkm/jaar mee. Zakelijk. Hij heeft gele koplampen, ik gewoon witte.![]()
zijn die gele koplampen nog verkrijgbaar ?
voor 3500, en goede techniek en echt hard ? dat gaat m.i. niet lukken...Voor 3500 Euro verwacht ik een echte goede Berlina.
7000 euro zou ik willen betalen voor een nieuwe berlina.....
Overigs mis ik mijn Berlina wel....
Ik vraag me af of een berlina geschikt is om dagelijks 220 km af te leggen.
ach, tis toch leukwat mij betreft is de discussie niet meer relevant (topic een jaar geleden gestart ) ik rijdt al weer meer dan een half jaar in een keiharde alfetta 2l. deze is natuurlijk geen vergelijk met een giulia of berlina, maar goed.....