Ik ben initatiefnemen van de inkoopactie van de xenonverlichting (xenons van Pilot) op het 164-forum.
Ik zal op dit forum wel weer de hele handel over me heen krijgen: so be it
(het Poets-topic staat me nog bij)
De sets zijn tegen eens scherpere prijs te koop bij een grotere afname in 1 keer. Vandaar de inkoopactie op het 164 forum.
Normaal worden de sets voor ruim 200 euro verkocht maar ik kan ze aanbieden voor 160 euro per set.
Bovendien hebben de Pilot-xenons 2 jaar garantie.
'Kleur' 6000K of 8000K met fitting H1 of H4
Halogeenlampen zijn met 2 vingers in je neus te verwisselen voor xenon, echt niets ingewikkeld aan.
Het inbouwen van de ballast ('ontsteking' van de lamp) kost misschien een hallf uurtje.
Lichtbeeld is dan ook precies hetzelfde, uiteraard is het wel slim om na montage even de hoogteafstellling te controleren en zonodig bij te stellen.
Voor wat betreft de verstrooiing van het licht:
Zowiezo is het slim om regelmatig het koplamp glas schoon te maken van de aanslag die er op komt....ook bij conventionele halogeenschijners!!
Haal maar eens een vochtige doek langs het glas....je zult versteld staan wat een vuil er op zit.
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning