gewoon aangifte doen.
handen af hakken das zo middeleeuws................
Inderdaad, tegenwoordig doen ze dat gewoon met Polonium210. Kost maar 0.79 Miljoen!handen af hakken das zo middeleeuws................
allerlei mensen over je heen? nou mij niet hoor! mijn favorite chinese restaurant is midden op de wallen in a-dam. En mijn vrouw werkte in het Fortis gebouw bij de dam zeg maar, dus superdichtbij! maar daar eten halenIk ben in dat kader meer voor preventie dan straffen... opruimen dat geteisem! (En met dat statement zal ik wel weer allerlei mensen over me heen krijgen. Pech dan. Ik heb in de Edisonbuurt in Eindhoven gewoond, zowat op het dealers- en junken-epicentrum van de stad. En ik heb dingen meegemaakt die je niet eens wilt geloven met die malloten...)
Ik heb destijds een stoeptegel door het raam in mijn woonkamer gedeponeerd gekregen, toen ik de denkbeeldige hond van een junk had doodgereden.... Er stonden 5 van die leipo's voor mijn huis. Gezellig! Eerlijk is eerlijk, de politie was er snel en de junks vluchtten. Daarna zei de agent dat hij de daders kende, en dat ik maar beter op kon passen. Oppakken ging hij ze niet, want dan stonden ze toch zo weer buiten. Wát een land, ze weten wie ze moeten hebben en nog gebeurt er niks.allerlei mensen over je heen? nou mij niet hoor! mijn favorite chinese restaurant is midden op de wallen in a-dam. En mijn vrouw werkte in het Fortis gebouw bij de dam zeg maar, dus superdichtbij! maar daar eten halenIk ben in dat kader meer voor preventie dan straffen... opruimen dat geteisem! (En met dat statement zal ik wel weer allerlei mensen over me heen krijgen. Pech dan. Ik heb in de Edisonbuurt in Eindhoven gewoond, zowat op het dealers- en junken-epicentrum van de stad. En ik heb dingen meegemaakt die je niet eens wilt geloven met die malloten...)dan moet je eerst door zo'n straat met van die klote junks. Mijn moppie niet dus.
je hebt gelijk hoor opruimen!
Afgezien van het tonprivaat, dan tochik hou van de middeleeuwen