Rees-Cees

RE: VANNACHT BEZOEK GEHAD!!!

wo dec 20, 2006 00:11

gewoon aangifte doen.

handen af hakken das zo middeleeuws................

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

wo dec 20, 2006 00:12

Bij een vriend van me is ook ooit de radio gejat (en voor die tijd overigens altijd commentaar op mij omdat ik *altijd* het frontje meeneem). Hij had geen aangifte gedaan, maar mooi wel dat er enkele maanden later een zootje Polen werden opgepakt die honderden radio's en aanverwante zaken hadden liggen. Allemaal uit de regio. Dus: toch maar aangifte doen (zal in het geval van de TS sowieso wel moeten i.v.m. verzekering).
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Speeder

Re: RE: VANNACHT BEZOEK GEHAD!!!

wo dec 20, 2006 00:17

handen af hakken das zo middeleeuws................
Inderdaad, tegenwoordig doen ze dat gewoon met Polonium210. Kost maar 0.79 Miljoen!
Laatst gewijzigd door Speeder op wo dec 20, 2006 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 20, 2006 00:38

Ik ben in dat kader meer voor preventie dan straffen... opruimen dat geteisem! (En met dat statement zal ik wel weer allerlei mensen over me heen krijgen. Pech dan. Ik heb in de Edisonbuurt in Eindhoven gewoond, zowat op het dealers- en junken-epicentrum van de stad. En ik heb dingen meegemaakt die je niet eens wilt geloven met die malloten...)
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Cucci 11
Advanced Member
Advanced Member

wo dec 20, 2006 01:18

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Zo boos ben ik....
33,33SW,155,156,156SW,164TS,GT,GTV6,Giulia,Bertone,Alfetta QO2.0i

van G
Guru
Guru

wo dec 20, 2006 01:58

afknallen die lieden :evil:

Een ouderwetse radio die er helemaal uit kan, en dan een trosje draad uit het gat laten hangen :idea:

Frontjes liggen altijd in het dashboardkastje, dus weer je ruit eruit :!:
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

The riddler

wo dec 20, 2006 08:25

Ben je mooi klaar mee!!

Lekker dan

Robert 75 V6

wo dec 20, 2006 09:10

Ik ben in dat kader meer voor preventie dan straffen... opruimen dat geteisem! (En met dat statement zal ik wel weer allerlei mensen over me heen krijgen. Pech dan. Ik heb in de Edisonbuurt in Eindhoven gewoond, zowat op het dealers- en junken-epicentrum van de stad. En ik heb dingen meegemaakt die je niet eens wilt geloven met die malloten...)
allerlei mensen over je heen? nou mij niet hoor! mijn favorite chinese restaurant is midden op de wallen in a-dam. En mijn vrouw werkte in het Fortis gebouw bij de dam zeg maar, dus superdichtbij! maar daar eten halen =; dan moet je eerst door zo'n straat met van die klote junks. Mijn moppie niet dus.

je hebt gelijk hoor opruimen!

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

wo dec 20, 2006 09:15

Ben je mooi klaar mee.... :evil:

Alfisti Gianluca
Member
Member

wo dec 20, 2006 10:01

Tjezus lekker weer. :? Wat een k*tcrimi's altijd weer! :x Laat ze eens met hun poten van andermans spullen blijven. Kan ik zo boos worden he... :evil:

Ciao,
Jean-Luc
Ex-Alfa Romeo 146 1.4 TS 16v Junior

Raimon
Guru
Guru

wo dec 20, 2006 10:15

Ik werk in een wegrestaurant en daar is dit dagelijkse kost... Helaas!

Schoonmakers zijn een uur per dag bezig om glas van de parkeerplaats op te ruimen.. :shock:

Dure (lease)auto (bij voorkeur een stationwagon) i.c.m. bestuurder in pak (geen noodzaak) is een garantie voor een ingeslagen ruit... De achterruit eruit meppen draaien ze ook hun hand niet voor om. Ik heb de meest vreemde schades al gezien. Heb die inbraken zelfs twee keer live zien gebeuren. En nee, ik ben er niet achteraan gegaan! Ten eerste omdat het zo snel gaat dat zij al lang en breed weer op de snelweg zitten zodra jij buiten bent en ten tweede omdat ik simpelweg het lef niet heb. Dan maar een laffe hond, maar je hoort de gekste verhalen en een mes tussen m'n ribben om een laptop te redden, zie ik toch echt niet zitten. Gewoon kenteken van de dieven (indien van toepassing) noteren en dat samen met een signalement doorbellen. En dan gebeurt er waarschijnlijk helemaal niets mee, maar mijns inziens heb je er zelf dan alles aan gedaan...

Handen afhakken? Dan zul je ze toch eerst moeten hebben...
156 SW 1.9 JTD

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 20, 2006 12:10

gelukkig heb je het niet zien gebeuren, want dan zijn de gevolgen meestal wat erger....

ik draai echt door als ik zoiets zie gebeuren, maar ben na een pistool op me gericht te hebben gehad toch wel een stuk voorzichtiger geworden....

en altijd aangifte doen, ook al helpt het niet, er komen wel cijfers uit die gebruikt worden....Waarom was in Rotterdam de criminaliteit ineens zo waanzinnig gestegen, omdat er via internet aangifte gedaan kon worden. Gevolg was toch dat er actie ondernomen moest worden...

Als laatst, neem toch maar weer een radio met frontje (je zegt het zelf gelukkig ook al), want met zo'n blackpanel helpt niet... Owja, radio ook niet te vast zetten, want dan slopen ze je dashboard... En bij een oude auto gewoon de deur open laten staan, vreemd genoeg doe ik dat dus nu met mijn oude 33 en laat mijn radio er gewoon in zitten (zonder frontje) en er is nog niets gebeurt, zelfs in rotterdam.....
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 20, 2006 12:36

allerlei mensen over je heen? nou mij niet hoor! mijn favorite chinese restaurant is midden op de wallen in a-dam. En mijn vrouw werkte in het Fortis gebouw bij de dam zeg maar, dus superdichtbij! maar daar eten halen =; dan moet je eerst door zo'n straat met van die klote junks. Mijn moppie niet dus.

je hebt gelijk hoor opruimen!
Ik heb destijds een stoeptegel door het raam in mijn woonkamer gedeponeerd gekregen, toen ik de denkbeeldige hond van een junk had doodgereden.... Er stonden 5 van die leipo's voor mijn huis. Gezellig! Eerlijk is eerlijk, de politie was er snel en de junks vluchtten. Daarna zei de agent dat hij de daders kende, en dat ik maar beter op kon passen. Oppakken ging hij ze niet, want dan stonden ze toch zo weer buiten. Wát een land, ze weten wie ze moeten hebben en nog gebeurt er niks.

tis een sprint
Guru
Guru

wo dec 20, 2006 13:00

los laten op het marktplein, op een bepaalde dag vaste tijd elke maand en dan SLACHTFEEST!!!
eerst een parade in een kar door de stad! ik hou van de middeleeuwen

of vierendelen met zeeuwse alfa's (die hebben een trekhaak)
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 20, 2006 13:01

ik hou van de middeleeuwen
Afgezien van het tonprivaat, dan toch :mrgreen:

Terug naar “Het Forum Café”