Beetje laat maar toch even een heel klein verslagje hoe de op een na laatste dag ging.
Tijdens het vrij rijden na een opwarm ronde voor mezelf er flink op gegaan. En merkte meteen dat de lijnen er goed inzitten. Met name de Gerlach, Hugenholtz en daarna de Slotemaker en het Scheivlak. Kreeg zelf later tijdens het dubbleclutchen (wat moeiteloss gaat omdat ik het dagelijks oefen) nog een compliment van Hans Wellink voor mijn lijnen tijdens het vrijrijden. Daarna werd er een slalom gereden en net bij onze groep begon het flink te regenen, paddock was fakking glad en dus een beetje een ... tijd gereden (jajaja lag ook aan mezelf hoor, ga ook Wimedo doen komend jaar en dus lekker veel oefenen!).
Daarna reden we weer de orientie ritten (mogen het van de KNAF nog steeds geen racejes noemen

). In de regen lekker naar voren kunnen rijden met drie 325's, de KNAF uitgezonden Mitsubishi Colt met rallytalent Kevin Abbring achter het stuur, een Seat en ik. Eerste race werd ik derde. Maar merkte wel dat grip achteruit ging, tweede race wel weer naar voren gereden maar merkte dudelijk dat de auto alle kanten opgleed (kontje even dwars in de KUMHO bocht!). Banden achter zijn nog zo goed als nieuw, voor zit er ook nog profiel op maar wel bijna tot op het indicator bobbeltje. Voor en achter omgewisseld en ga kijken of ik de veerpoten nog iets kan laten camberen.
......en dan op naar het examen!!!