Heb nu net het deurpaneel verwijderd omdat ik dacht dat je er van binnenuit bij kon.....
Wie kan mij uitleggen hoe dit vast zit?
Graci
Opzij trekken? Beetje vreemd als de gaten naast het raam verticaal zitten?Als de plakstrip nog vast zit..........lostrekken/breken/snijden/whatever, maar pas op dat je de lak niet beschadigd, daarna naar opzij eraf trekken, niet omhoog!
De andere strips (voorscherm en achterscherm) zou ik er persoonlijk niet afhalen. Netjes afplakken en spuiten.
Ja, ik heb ze wel eens losgehaald en het zit zo: in die gaten zitten plastic bevestigingsdopjes, waar de strip horizontaal ingeschoven wordt.Opzij trekken? Beetje vreemd als de gaten naast het raam verticaal zitten?Als de plakstrip nog vast zit..........lostrekken/breken/snijden/whatever, maar pas op dat je de lak niet beschadigd, daarna naar opzij eraf trekken, niet omhoog!
De andere strips (voorscherm en achterscherm) zou ik er persoonlijk niet afhalen. Netjes afplakken en spuiten.![]()
NB ik heb die strips nog nooit losgehad dus geen ervaring hiermee. Jij wel?![]()
Gr,
DJ
Ahaaaaaa, zo zit het dus. Weer wat geleerd.Ja, ik heb ze wel eens losgehaald en het zit zo: in die gaten zitten plastic bevestigingsdopjes, waar de strip horizontaal ingeschoven wordt.Opzij trekken? Beetje vreemd als de gaten naast het raam verticaal zitten?Als de plakstrip nog vast zit..........lostrekken/breken/snijden/whatever, maar pas op dat je de lak niet beschadigd, daarna naar opzij eraf trekken, niet omhoog!
De andere strips (voorscherm en achterscherm) zou ik er persoonlijk niet afhalen. Netjes afplakken en spuiten.![]()
NB ik heb die strips nog nooit losgehad dus geen ervaring hiermee. Jij wel?![]()
Gr,
DJ