Jullie lijken wel een stelletje.......***zet bier, chips en sinas terug in de (koel)kast***Wel nee joh. Ik ben absoluut geen topic-killer.![]()
Leo.
![]()
![]()
Leo.

Jullie lijken wel een stelletje.......***zet bier, chips en sinas terug in de (koel)kast***Wel nee joh. Ik ben absoluut geen topic-killer.![]()
Leo.
![]()
![]()
Leo.
Jullie lijken wel een stelletje.......***zet bier, chips en sinas terug in de (koel)kast***
![]()
![]()
Leo.. (Jullie zijn in de minderjheid iig):
![]()
Meel = checked & saved.check your meel@Sas: heb je nog gezocht?![]()
groetjes Saskia
Fijn hoor, dat ik zo respectvol behandeld word. Ik vraag naar de bedoeling van dit topic en gelijk krijg ik anti-reacties. Ik word druif genoemd, geen idee waar dat vandaan komt en enkelen keren zich onmiddelijk tegen mij.
Wel vreemd, iedereen mag hier (op het forum) zeggen wat hij/zij denkt, vuil spuwen over alles wat hem/haar dwars zit en bepaalde beroepsgroepen uitschelden, maar ik mag niet vragen waar dit om gaat? Ga eens bij jullie zelf te rade waarom jullie zo op mij reageren. En als jullie een antwoord hebben, laat het aub weten via PB.
Fijn dat mijn technische kennis wel wordt gewaardeerd maar als dat de enige reden is dat ik hier nog zijn mag is dat een reden voor mij eens diep na te denken.
Eens@@ Dré: Je bent hier al zo verschrikkelijk lang op het forum en een heleboel mensen hebben heel erg veel respect voor wie je bent en voor wat je doet. Geef ons het goede voorbeeld als Nestor van het forum en lees de topics die je irriteren dan niet verder. We zijn hier met zo veel mensen en allemaal vinden we iets anders leuk en dat mag toch ook! Is toch prachtig: "Voor elk wat wils" Ik zie hier ook wel topics dat ik denk laaaa maar en daar meng ik me dan ook niet in het gesprek wat ze daar aan het voeren zijn. Je kunt het forum niet veranderen en dat hoeft ook niet. Er zijn een heleboel mensen die zich hier lekker voelen. Doe jij dat ook, geniet van het gebral van de jonkies en wat je ergert omdat je het zinloos vindt: klap het dicht en lees wat je wel leuk vindt. GENIET!!
Door al dat gemopper lopen er straks veel mensen weg en dat is je bedoeling toch ook niet. Let wel: dat je boos wordt als er hier dingen op het forum staan die er niet horen heb je volkomen gelijk dat je aan de bel trekt!
@@ Skattie: Volgens mij valt dat verzusteren hier wel mee. We zijn nogal vrij zelfstandige typjes hier geloof ik, de dames, juist die types
die niet zo houden van dat vrouwengeklets.Ik heb het idee dat dit ook één van de redenen is dat we het hier zolang vol houden,
omdat we ons wel lekker voelen tussen al die kerels.Echt klitten aan elkaar doen we niet echt en dat girl powerrrrrrrrrrrrrr is toch gewoon een geintje.
Sorry dat ik zo laat nog hier op reageer maar het moest me echt even van het hart
Ook eensAch Andretti (Dre) Dit is een topic wat ook moet kunnen in het Alfa Romeo Forum Cafe. Meerwaarde voor het forum ?? Weet ik niet. Ik zie wel dat er toch een hoop zijn die dit topic kunnen waarderen. En daar gaat het volgens mij allemaal om. De postings die jij hier in dit topic plaatst zijn in mijn ogen absoluut overbodig. (Waarom reageren op een topic als je de bedoeling en het nut er niet van in ziet ???) Ik reageer zelden of nooit op technische aspecten van Alfa Romeo's omdat ik daar de ballen verstand van heb. (hoe graag ik dat ook zou willen) En als ik mij aan topics irriteer dan reageer ik daar niet op. Ik ben van mening dat als iedereen dat hier doet men niet steeds van die oeverlose zeik topics hoeft te starten over de zin en de achteruitgang van dit forum.
Zo nu ga ik heerlijk slapen
Welterusten.
Leo.
So hee een hoop gemist, tis nu toch al te laat voor de chips, bier en sinas. jammer