Wat ben jij; man of vrouw?

Man
87%
73
Vrouw
13%
11

Totaal aantal stemmen: 84
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: man, vrouw?

za okt 28, 2006 22:07

Wel nee joh. Ik ben absoluut geen topic-killer. :wink:

Leo.
***zet bier, chips en sinas terug in de (koel)kast***

:lol: :thumbs:

Leo.
Jullie lijken wel een stelletje....... :lol: . (Jullie zijn in de minderjheid iig): :mrgreen:

:wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

SQUADRA LEO
Guru
Guru

za okt 28, 2006 22:16

***zet bier, chips en sinas terug in de (koel)kast***

:lol: :thumbs:

Leo.
Jullie lijken wel een stelletje....... :lol: . (Jullie zijn in de minderjheid iig): :mrgreen:

:wink:

RACERS !!
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Andretti Molletti

Identiteitscrisis??

za okt 28, 2006 23:21

Fijn hoor, dat ik zo respectvol behandeld word. Ik vraag naar de bedoeling van dit topic en gelijk krijg ik anti-reacties. Ik word druif genoemd, geen idee waar dat vandaan komt en enkelen keren zich onmiddelijk tegen mij.

Wel vreemd, iedereen mag hier (op het forum) zeggen wat hij/zij denkt, vuil spuwen over alles wat hem/haar dwars zit en bepaalde beroepsgroepen uitschelden, maar ik mag niet vragen waar dit om gaat? Ga eens bij jullie zelf te rade waarom jullie zo op mij reageren. En als jullie een antwoord hebben, laat het aub weten via PB.

Fijn dat mijn technische kennis wel wordt gewaardeerd maar als dat de enige reden is dat ik hier nog zijn mag is dat een reden voor mij eens diep na te denken.

Skattie

RE: man, vrouw?

za okt 28, 2006 23:46

Ik heb dan toch ook maar eens gestemd. Ik kan r niets aan doen, ik ben een vrouw. De grote vraag is alleen of je de SKODA ook tot auto rekent, zoniet zit ik namelijk niet in de autowereld.

Verder zie ik hier het nut niet echt van in, behalve dat de vrouwen zich nu gaan verzusteren, maar dat is volgens mij niet de bedoeling geweest maar een bijkomend iets.

Anke

zo okt 29, 2006 01:16

@@ Dré: Je bent hier al zo verschrikkelijk lang op het forum en een heleboel mensen hebben heel erg veel respect voor wie je bent en voor wat je doet. Geef ons het goede voorbeeld als Nestor van het forum en lees de topics die je irriteren dan niet verder. We zijn hier met zo veel mensen en allemaal vinden we iets anders leuk en dat mag toch ook! Is toch prachtig: "Voor elk wat wils" Ik zie hier ook wel topics dat ik denk laaaa maar en daar meng ik me dan ook niet in het gesprek wat ze daar aan het voeren zijn. Je kunt het forum niet veranderen en dat hoeft ook niet. Er zijn een heleboel mensen die zich hier lekker voelen. Doe jij dat ook, geniet van het gebral van de jonkies en wat je ergert omdat je het zinloos vindt: klap het dicht en lees wat je wel leuk vindt. GENIET!!
Door al dat gemopper lopen er straks veel mensen weg en dat is je bedoeling toch ook niet. Let wel: dat je boos wordt als er hier dingen op het forum staan die er niet horen heb je volkomen gelijk dat je aan de bel trekt!

@@ Skattie: Volgens mij valt dat verzusteren hier wel mee. We zijn nogal vrij zelfstandige typjes hier geloof ik, de dames, juist die types
die niet zo houden van dat vrouwengeklets. :? Ik heb het idee dat dit ook één van de redenen is dat we het hier zolang vol houden,
omdat we ons wel lekker voelen tussen al die kerels. :wink: Echt klitten aan elkaar doen we niet echt en dat girl powerrrrrrrrrrrrrr is toch gewoon een geintje.

Sorry dat ik zo laat nog hier op reageer maar het moest me echt even van het hart :cry:
Laatst gewijzigd door Anke op zo okt 29, 2006 01:51, 3 keer totaal gewijzigd.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo okt 29, 2006 01:22

@Sas: heb je nog gezocht?
check your meel :wink:

groetjes Saskia
Meel = checked & saved.

Nogmaals heel erg bedankt :!:
Zo werkt een forum :wink:
It's not easy, being green (kermit)

SQUADRA LEO
Guru
Guru

zo okt 29, 2006 01:56

Ach Andretti (Dre :wink: ) Dit is een topic wat ook moet kunnen in het Alfa Romeo Forum Cafe. Meerwaarde voor het forum ?? Weet ik niet. Ik zie wel dat er toch een hoop zijn die dit topic kunnen waarderen. En daar gaat het volgens mij allemaal om. De postings die jij hier in dit topic plaatst zijn in mijn ogen absoluut overbodig. (Waarom reageren op een topic als je de bedoeling en het nut er niet van in ziet ???) Ik reageer zelden of nooit op technische aspecten van Alfa Romeo's omdat ik daar de ballen verstand van heb. (hoe graag ik dat ook zou willen) En als ik mij aan topics irriteer dan reageer ik daar niet op. Ik ben van mening dat als iedereen dat hier doet men niet steeds van die oeverlose zeik topics hoeft te starten over de zin en de achteruitgang van dit forum.

Zo nu ga ik heerlijk slapen
Welterusten.

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

GTV
Guru
Guru

Re: Identiteitscrisis??

zo okt 29, 2006 02:00

Fijn hoor, dat ik zo respectvol behandeld word. Ik vraag naar de bedoeling van dit topic en gelijk krijg ik anti-reacties. Ik word druif genoemd, geen idee waar dat vandaan komt en enkelen keren zich onmiddelijk tegen mij.

Wel vreemd, iedereen mag hier (op het forum) zeggen wat hij/zij denkt, vuil spuwen over alles wat hem/haar dwars zit en bepaalde beroepsgroepen uitschelden, maar ik mag niet vragen waar dit om gaat? Ga eens bij jullie zelf te rade waarom jullie zo op mij reageren. En als jullie een antwoord hebben, laat het aub weten via PB.

Fijn dat mijn technische kennis wel wordt gewaardeerd maar als dat de enige reden is dat ik hier nog zijn mag is dat een reden voor mij eens diep na te denken.
Afbeelding

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo okt 29, 2006 02:37

@@ Dré: Je bent hier al zo verschrikkelijk lang op het forum en een heleboel mensen hebben heel erg veel respect voor wie je bent en voor wat je doet. Geef ons het goede voorbeeld als Nestor van het forum en lees de topics die je irriteren dan niet verder. We zijn hier met zo veel mensen en allemaal vinden we iets anders leuk en dat mag toch ook! Is toch prachtig: "Voor elk wat wils" Ik zie hier ook wel topics dat ik denk laaaa maar en daar meng ik me dan ook niet in het gesprek wat ze daar aan het voeren zijn. Je kunt het forum niet veranderen en dat hoeft ook niet. Er zijn een heleboel mensen die zich hier lekker voelen. Doe jij dat ook, geniet van het gebral van de jonkies en wat je ergert omdat je het zinloos vindt: klap het dicht en lees wat je wel leuk vindt. GENIET!!
Door al dat gemopper lopen er straks veel mensen weg en dat is je bedoeling toch ook niet. Let wel: dat je boos wordt als er hier dingen op het forum staan die er niet horen heb je volkomen gelijk dat je aan de bel trekt!

@@ Skattie: Volgens mij valt dat verzusteren hier wel mee. We zijn nogal vrij zelfstandige typjes hier geloof ik, de dames, juist die types
die niet zo houden van dat vrouwengeklets. :? Ik heb het idee dat dit ook één van de redenen is dat we het hier zolang vol houden,
omdat we ons wel lekker voelen tussen al die kerels. :wink: Echt klitten aan elkaar doen we niet echt en dat girl powerrrrrrrrrrrrrr is toch gewoon een geintje.

Sorry dat ik zo laat nog hier op reageer maar het moest me echt even van het hart :cry:
Eens :!:
Ach Andretti (Dre :wink: ) Dit is een topic wat ook moet kunnen in het Alfa Romeo Forum Cafe. Meerwaarde voor het forum ?? Weet ik niet. Ik zie wel dat er toch een hoop zijn die dit topic kunnen waarderen. En daar gaat het volgens mij allemaal om. De postings die jij hier in dit topic plaatst zijn in mijn ogen absoluut overbodig. (Waarom reageren op een topic als je de bedoeling en het nut er niet van in ziet ???) Ik reageer zelden of nooit op technische aspecten van Alfa Romeo's omdat ik daar de ballen verstand van heb. (hoe graag ik dat ook zou willen) En als ik mij aan topics irriteer dan reageer ik daar niet op. Ik ben van mening dat als iedereen dat hier doet men niet steeds van die oeverlose zeik topics hoeft te starten over de zin en de achteruitgang van dit forum.

Zo nu ga ik heerlijk slapen
Welterusten.

Leo.
Ook eens :!:

Dit is een forum, en dat staat open, voor iedereen, om te posten wat hij of zij wil... Dit specifieke forum gaat over Alfa Romeo. Ik (persoonlijk) erger me aan iedereen die een 155 als FIAT ziet maar ik ga daar nooit op in, reageer er niet op & dat werkt prima. Als iemand dat vindt: oké, so be it. Ik denk dan misschien wel :evil: of :twisted: maar dat komt niet online.
Het is al eerder gezegd: klik het dan weg, punt.

Ontopic: man :mrgreen:
It's not easy, being green (kermit)

supermaarten

zo okt 29, 2006 08:18

Hoe heet dit deel van het forum ook al weer?

Het Alfa Romeo Forum Café
Lekker een biertje drinken en loze discussies voeren. Tevens de ideale plek om je voor te stellen.

man,vrouw? is een prima loze discussie 8)

on topic:

best veel vrouwen hier in de kroeg!

Rees-Cees

zo okt 29, 2006 08:49

So hee een hoop gemist, tis nu toch al te laat voor de chips, bier en sinas. jammer

SQUADRA LEO
Guru
Guru

zo okt 29, 2006 09:24

So hee een hoop gemist, tis nu toch al te laat voor de chips, bier en sinas. jammer

Dan neem je het toch lekker als ontbijt !! :wink:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Alfasassie

zo okt 29, 2006 10:03

gaat weer nergens over :?

voel me bijna thuis :D

Sorry, ik klit aan vrouwen.. ja klopt.... en aan mannen, als je het klitten noemen kunt..

Maarreh.. Hebben jullie je wel eens afgevraagd hoeveel mannen hier samen klitten?

Pfff.. geloof me, dan zijn de vrouwen hier toch degenen die het minst klitten :mrgreen:

Altijd sterkste geslacht..
:D

Groetjes Saskia

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo okt 29, 2006 10:09

Wat een geklit hier :?

cor
Guru
Guru

zo okt 29, 2006 10:47

ach, zo ontstaat er wellich een (h)echte klitterband zal ik maar zeggen... :wink: :wink: :wink:
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Terug naar “Het Forum Café”