....
Ruik ik een speciale 75 meeting waar we de boel eens met elkaar kunnen vergelijken en info kunnen uitwisselen

?
....
Goed idee

Denk leuk + leerzaam om te kijken hoe een ieder hier de voor hem meest geschikte oplossing heeft gevonden !
Tav het wel/niet ingedrukt zijn van d ehulpveren: Bij de RS set draai je de torsie veer nog een gleuf extra (lees: 1 te veel als je geen schroefveren had) naar beneden (auto wordt 'te' laat als het ware) wat je weer compenseerd met de extra (schroef) veer om de schokdemper. Dan zal de hulpveer (het dunne veertje) in belaste toestand helemaal ingeveerd zijn (onbelast uiteraard niet, maar daar is ie (zoals Cees al omschrijfd) ook precies voor bedoelt ! Daarmee (evt nog een extra gleufje lager) kun je auto echt super laag leggen als je wilt).
De RS set is voor de Ring in 1 woord
perfekt en voor een circuit a la Zolder te zacht. Er zijn nu ook RS setjes die wel instelbare demping hebben overigens, en tevens is het mogelijk om bij de bestelling aan te geven dat het onderstel niet voor de Ring maar voor gewone circuits bedoelt is en dan krijg je de bijbehorende veren en demping die wel geschikt zijn daarvoor (maar dan is je auto te hard voor de Ring).
Onderstellen zijn nogal persoonlijk: vriend van mij rijdt met hele zware veren omdat ie dat prettig vindt, terwijl ik bijvoorbeeld liever iets soepler rijd. Ook dat kun/moet je even doorgeven als je bij RS wat besteld dan kan er rekening mee gehouden worden.
Mijn ervaring is dat setjes die instelbaar zijn niet voldoende instellingsbereik hebben om zowel de Ring als een gewoon circuit beide te kunnen behappen op de gewenste manier (en ik heb toch aardig wat setjes op de verschillende auto's geprobeerd

)
Als je, zoals in mijn geval, hoofdzakelijk op 1 circuit rijdt, dan is de verstelbaarheid minder interessant, omdat je dat zelden aanpast (hooguit bij extreme verschillen in weersomstandigheden) in de praktijk. Vandaar dat ik met de opbouw van de nieuwe 75 dan ook voor het niet instelbare setje ben gegaan die naar mijn wens wordt geleverd.