Ik heb mijn grijze 33 geschorst en wil er langzaam wat klussen aan gaan uitvoeren, waaronder het vrevangen van de stuurhoezen. Omdat hiervoor toch wat ruimte aan de onderkant van de auto gewenst is, en ik geen brug heb wil ik de auto graag ophogen, maar vraag me af hoe ik dit veilig voor langere duur kan doen? Zoals je onderstaand kan zien heb ik een flinke loods tot mijn beschkking met egale en vlakke grond.
Ik twijfel tussen stoeptegels (met een laagje hout ertussen tegen beschadigingen) of as-steunen. De tegels heb ik al in flinke hoeveelheid. Ik heb nu twee as-steunen van Halfords, dus als ik voor steunen zou gaan moet ik er nog twee bijkomen. Waarom weet ik niet , maar ik heb meer vertouwen in een langere termijnbelasting van een set stoeptegels dan in de as-steun van Halfords. Voor de tegels weet ik echter niet de juiste punten waar ze he chassis kunnen ondersteunen zonder dat ik het sloop (blijvennd vervorm). De veerpoten worden ook vervangen, zou dat nog invloed kunnnen hebben op een plek. Ik wil de wagen graag ook horizontaal vastzetten, maar heb nog niets kunnen bedenken hoe ik dat met het tegel-scenario kan combineren.
Kunnen jullie met mij meedenken over een veilige aanpak?
Alvast bedankt!!
Groet
Steven