En het MM van de 166 op de 156 connector

Heb ik me ook al eens afgevraagd (stiekumIs n' 3L 166 blok plug aan play in n' 156 v6 (Draadboom +bak)![]()
En het MM van de 166 op de 156 connector
Ha ha ik dacht hetzelfdeHeb ik me ook al eens afgevraagd (stiekumIs n' 3L 166 blok plug aan play in n' 156 v6 (Draadboom +bak)![]()
En het MM van de 166 op de 156 connectorvoor later als de trans-axles op zijn hiero...
)
Mag ik daar de volgende vraag nog bij stellen; zit er verschil in 4-en 6 cilinder koetsen bij de 156, vwb ruimte voor motor inbouw (zoals bij de 155 wel het geval is)
Ben benieuwd naar de antwoorden..
Grtz, fRank
166 3.0 is bijna plug & play in een 156, in ieder geval de bovenste motorsteun overzetten (moet distributie er wel af) en achterste motorsteun met oliefilterhuis, maar als je een 156 V6 hebt is het gewoon een kwestie van overschroeven, motor kan ook op 2.5 computer lopen, maar beter bij squadra 3.0 software laten programeren. Is een goede combinatie 3.0 met 2,5 bak, wel wat kort voor veel snelweg gebruik.
Volgens mij is elke 155 body geschikt voor zowel 4 als 6 cilinders, 166 3.0 in 155 is ook geen probleem
Meer vermogen moet pas herkeurd worden bij +40% vermogenswinst.volgens mij als je een ander blok inbouwd met een groter vermogen ben je dat verplicht, maar ik weet het niet zeker.
Leg me dat maar eens uit de 2.5 heeft al geen echt korte bak waarmee je gemakkelijk 200+ mee kan scheuren, en die 3.0 l draait dan volgens mij met 2.5 bak bij dezelfde snelheid evenveel toeren dan de 2.5l.Is een goede combinatie 3.0 met 2,5 bak, wel wat kort voor veel snelweg gebruik.
Kijk mooi om te lezen LENZ!166 3.0 is bijna plug & play in een 156, in ieder geval de bovenste motorsteun overzetten (moet distributie er wel af) en achterste motorsteun met oliefilterhuis, maar als je een 156 V6 hebt is het gewoon een kwestie van overschroeven, motor kan ook op 2.5 computer lopen, maar beter bij squadra 3.0 software laten programeren. Is een goede combinatie 3.0 met 2,5 bak, wel wat kort voor veel snelweg gebruik.
Volgens mij is elke 155 body geschikt voor zowel 4 als 6 cilinders, 166 3.0 in 155 is ook geen probleem
Meer vermogen moet pas herkeurd worden bij +40% vermogenswinst.volgens mij als je een ander blok inbouwd met een groter vermogen ben je dat verplicht, maar ik weet het niet zeker.
[