Gefeliciteerd

Bij redelijk weder zal het de Spider worden ... helaas niet de Novantafeelsteert Manu/Kristal, op naar de registerdag....?![]()
Proficiat !
den Duits was er door.
Merci voor de suggestie maar ik vrees dat we ergens in Oost-Vlaanderen moeten wezen . Spijtig ... anders konden we Uwen frigo ne keer komen ledigenVolgende keer best even naar Antwerpen komen. Vriendelijke mensen (als ze goed geslapen hebben) en in geval van herkeuring mag je ineens voorrijden (bespaart je toch zomaar even 4 uurtjes aanschuiven, op 4 uur rij je ongeveer 4 keer over en weer van Gent naar Antwerpen)
Voor wie het nog interesseert. Het probleem met de zwarte 155 is voorbij. Het bleek toch de Lambdasonde te zijn. De vorige was een universele sonde en daar bleek toch een probleem in te zitten. Na vervanging door een originele sonde is de lambdawaarde en co weer perfect. Ook bij 3000 toeren. Doe er je voordeel mee.![]()
Heel interessant verhaal, duidelijk uitgelegd ook! Tenminste dat denk ik dan....
Heel erg interessant dit. Een vriend van me heeft ook een 155 TS 8V ( geen tomatte maar een zwarte) met dezelfde problemen. Inmiddels is er al een andere kat onder gegaan ( ruildeel, is er inmiddels ook weer onderuit ) een andere LMM geprobeerd, benzine drukregelaar vervangen, lambdasonde vervangen, valse lucht opgespoort, gevonden maar nihil effect, spruitstukpakkingen vervangen en weet ik niet wat nog meer. Maar de waardes zijn nu wel veel minder maar nog iets te hoog. 0.9 %. Ik heb Andretti`s verhaal maar eens uitgeprint en ga dit maar es aan hem overhandigen. Wie weet kan hij er nog iets mee.
Het zou goed kunnen. Hieruit blijkt maar weer dat goedkoop uiteindelijk weer duurkoop is geworden. Zoals zo vaak. ( Inmiddels is de auto al een tijdje uit de APK en 2 bekeuringen rijker.Alfa heeft dacht ik geen bemonstering van de spanningswaarden van de lambdasensor.. daardoor kan een universele lambdasensor niet goed functioneren... dit is per MM-systeem anders...