Doix

RE: Even stemmen graag

ma mar 06, 2006 20:00

Hellup, 5.7% ..... volgens mij klopt er iets niet aan het algoritme van de stemapplicatie?

Dan moet ik namelijk nog effe een aantal keren ***verkeerd*** klikken :twisted:

Kurp
Advanced Member
Advanced Member

di mar 07, 2006 11:04

De Autobianchi A112 clubs zijn ook wakker geworden: 22,82% :P

Niet helemaal eerlijk maar als je bij je internetopties de cookies verwijderd kun je zo vaak op de Giulia GT stemmen als je wilt. :twisted:
Niet dat het opschiet maar toch...

Giulia555

Re: RE: Even stemmen graag

di mar 07, 2006 11:38

Meest begerenswaardig? Mazda mx 5 op de 2e plek ???? Mercedes 190 op de 7e ???? Dat zijn toch niet echt auto's die een onuitwisbare indruk op een autoliefhebber hebben gemaakt of ben ik gewoon teveel Alfablind?
Volmondig ja! :lol: .......MX-% heeft wel degelijk een plaats in de geschiedenis verdiend...heeft de betaalbare roadster weer tot leven gebracht en is wereld wijd de best verkochte sportwagen (want zo mag je een MX-5 gerust noemen)

Giulia555

di mar 07, 2006 11:40

0.66% (F40 gestemd)

Floor
Guru
Guru

di mar 07, 2006 12:02

Nog wel even getwijfeld natuurlijk, met zo'n sterke concurrentie van de Nissan Micra 1992 :schrik:

Afbeelding
Oo==v==oO

Andretti Molletti

di mar 07, 2006 16:54

Meest begerenswaardig? Mazda mx 5 op de 2e plek ???? Mercedes 190 op de 7e ???? Dat zijn toch niet echt auto's die een onuitwisbare indruk op een autoliefhebber hebben gemaakt of ben ik gewoon teveel Alfablind?
Volmondig ja! :lol: .......MX-% heeft wel degelijk een plaats in de geschiedenis verdiend...heeft de betaalbare roadster weer tot leven gebracht en is wereld wijd de best verkochte sportwagen (want zo mag je een MX-5 gerust noemen)
Helaas dat is de Nissan 300ZX!!!

De MX is een afkijkertje van het succes van Alfa, dus ik ben het dit keer helemaal eens met Kosta, maar das mijn mening he ;)

Andretti Molletti

di mar 07, 2006 17:00

Die truuc met het wissen van cookies werkt idd!
Alleen mer ik dat één stem ongeveer 0.01% is dus we moeten wat massaler gaan stemmen hiero :)

bertonejaap
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

di mar 07, 2006 17:34

mijn cookies worden automaties gewist dus kan iedere keer stemmen maar het gaat naar beneden nu 4.99%
ooit: 5 x sud, 2 x 33 guilietta en 155 en 33 sw 1.7 145 1.4 ts 156 sw 1.8 ts, 147 1.6 ts

nu in het bezit van een 147 JTDm (150 pk) en een bertone 2l, is in restauratie

Giulia555

di mar 07, 2006 18:39

Helaas dat is de Nissan 300ZX!!!

De MX is een afkijkertje van het succes van Alfa, dus ik ben het dit keer helemaal eens met Kosta, maar das mijn mening he ;)
Hahaha de Nissan 300 ZX...........mooi niet.....is echt de MX-5 (wereldwijd meer dan 850.000 ex. verkocht!) en geen afkijkertje van succes (welk dan?) van Alfa maar van Lotus (Elan)
Laatst gewijzigd door Giulia555 op wo mar 08, 2006 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Yvo
Guru
Guru
Contacteer: Website

wo mar 08, 2006 14:07

Taxi op 10???? :cry:
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mar 08, 2006 15:04

Jaguar E-Type. Een icoon en volgens velen het mooiste wat ooit is gemaakt waaronder Enzo Ferrari.

MX-5 is in tegenstelling wat iedereen tegenwoordig denkt niet gebasserd op Elan maar de Triumph Spitfire. De Spitfire werd gebuikt als studie-object en alle
karakteristieken werden nauwkeurig geanalyseerd en dat ging erg ver. Het geluid van het differentieel moest zelfs overeenstemmen.
Het lijkt uiteindelijk wel op een Lotus Elan.
De Datsun Fairlady lijkt ook niet op een MGA maar bij Datsun had men diverse MGA's aangeschaft en werkelijk alles bestudeerd.

De nauwkeurigheid en precisie mag wel blijken dat het Mazda 10 jaar heeft gekost om met de MX5 te komen en Datsun 5 jaar.

Andretti Molletti

wo mar 08, 2006 15:34

Dus de Datsun is 2 keer zo snel als de Mazda ;)

Wel apart trouwens dat 10 jaar geleden Nissans verkocht werden als Mazda's in Japan?!
Simpel wat betreft de MX5: als dagelijks vervoer een cabrio en betaalbaar én achterwiel fun dan is de MX5 de enige keus.
Ook de Alfa was daar wel toe in staat, maar ietsjes minder betrouwbaar en al veel eerder uit productie genomen. de opvolger, 916, was m.i. prijstechnisch geen concurentie meer voor de mx.

Giulia555

do mar 09, 2006 08:30

Jaguar E-Type. Een icoon en volgens velen het mooiste wat ooit is gemaakt waaronder Enzo Ferrari.

MX-5 is in tegenstelling wat iedereen tegenwoordig denkt niet gebasserd op Elan maar de Triumph Spitfire. De Spitfire werd gebuikt als studie-object en alle
karakteristieken werden nauwkeurig geanalyseerd en dat ging erg ver. Het geluid van het differentieel moest zelfs overeenstemmen.
Het lijkt uiteindelijk wel op een Lotus Elan.
De Datsun Fairlady lijkt ook niet op een MGA maar bij Datsun had men diverse MGA's aangeschaft en werkelijk alles bestudeerd.

De nauwkeurigheid en precisie mag wel blijken dat het Mazda 10 jaar heeft gekost om met de MX5 te komen en Datsun 5 jaar.
Helaas ook niet waar.....Bij Mazda hebben ze een hele serie 60-er jaren sportwagens bestudeerd waaronder de Spitfire.....Echter de Elan was het voorbeeld v.w.b. geluid, motor, handling en inderdaad design. De studie naar geluid (uitlaat e.d.) is van de Elan afgeleid......

Emilio
Guru
Guru

do mar 09, 2006 09:03

Ik ben redelijk werkeloos op het moment... Dus even mezelf nuttig gemaakt voor de gemeentschap en een half uurtje gestemt.
Van 4.17 naar 4.21 op getrokken. Ga ik later vandaag nog een keer doen.
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

Terug naar “Het Forum Café”