bert
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: A1 GP

zo jan 29, 2006 19:55

Goed zo Jos !! A1GP is voor mij een aanwinst....wellicht soms wat chaotisch maar wel fun om naar te kijken.

tis een sprint
Guru
Guru

zo jan 29, 2006 19:57

juist die chaos is de charme voor mij lekker onvoorspelbaar met safetycars en zo

helemaal :thumbs:
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jan 29, 2006 20:41

Tis i.d. geen trainspotting.

rjfschmitz
Full Member
Full Member

zo jan 29, 2006 20:41

Elke race heeft me tot nu toe weten te boeien. En achteraan starten betekent niet dat je bij voorbaat kansloos bent. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Formule 1, neem daar maar eens een voorbeeld aan...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Hermano73

zo jan 29, 2006 20:50

Straalvergeten dat er vandaag een race was. :oops:
Heel de sprintrace gemist, bijna ook de gehele hoofdrace. :oops: :oops:
Ik schakelde nl. op 6 rondjes voor het eind in, et Voila: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jos op de hoogste plaats van het podium. :!: :!:

Leuk toch!! :?:

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jan 29, 2006 20:52

A1GP mogelijk naar circuit van Zandvoort

AMSTERDAM - Jos Verstappen geeft mogelijk op 15 oktober 2006 acte de présence op het circuit van Zandvoort. De directie van Circuit Park Zandvoort is namelijk in onderhandeling met de organisatie van de A1GP om de populaire raceklasse naar Nederland te halen. Doorgang van het evenement zal afhangen van het verkrijgen van extra geluidsdagen. Verstappen is de coureur van het Oranje-team.
Het Circuit Park Zandvoort (CPZ) is momenteel in het bezit van vijf geluidsdagen. De Provincie Noord-Holland heeft inmiddels een vergunning afgegeven voor zeven extra geluidsdagen. "Het verzoek ligt tot half februari ter visie. Mensen kunnen tot die tijd bezwaar aantekenen. Daarna zal de Raad van State deze aanvraag beoordelen", aldus Dirk Buwalda, woordvoerder van CPZ. "Binnen drie maanden hopen wij als organisatie dan te horen waar wij aan toe zijn."
Het idee om de A1GP naar Nederland te halen, werd geboren door de enorme populariteit in eigen land. "Veel Nederlanders bezoeken de races in het buitenland. En er zit natuurlijk een Nederlands team in", verklaart Buwalda. Ook de prestige speelt een rol. "Wij kunnen een mooi internationaal evenement binnenhalen. Dat is mooi voor Zandvoort, ook om economische redenen."

Mocht alles succesvol worden afgerond dan staat de A1GP-race gepland voor 15 oktober van dit jaar. CPZ heeft deze datum daarvoor speciaal vrijgehouden.
De A1GP is het geesteskind van sjeik Maktoum.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: A1 GP

zo jan 29, 2006 20:54

Zeg nu eerlijk : wat heb je eraan als de van de baan vliegt na een dergelijke actie
Dan sta je naast de baan met lege handen, met de wetenschap dat je het tenminste geprobeerd hebt en niet als een schaap in de processie hebt meegereden...
Tuurlijk ben ik helemaal met je eens aan een mak schaap heb je ook geen mallemoer.
Maar aan een schaap die elke keer uit je kudde loopt kun je ook niet veel mee :roll:

Fijn dat ie eindelijk weer iets heeft gewonnen, wellicht dat het aanzet tot nog betere prestaties......................
Iedereen heeft op zn tijd een succesje nodig :wink:

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jan 29, 2006 21:13

afdankertjes Formule wordt het ook al genoemd....
de net-niet-klasse....

t kan mij niet bekoren...

Leuk voor jos, heeft ie ook weer eens wat..... :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

ma jan 30, 2006 00:44

Ik ben zelf naar de race op Lausitz geweest en naar meedere F1 races. De A1GP is echt een stuk leuker, opener(je kunt bijna overal komen en ff een bandje scoren na de race. Mensen zijn aanspreekbaar, kortom een aanrader. Maar zandy?? Ik ga niet weer uren in de file staan.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

rjfschmitz
Full Member
Full Member

ma jan 30, 2006 08:06

Zeg nu eerlijk : wat heb je eraan als de van de baan vliegt na een dergelijke actie
Dan sta je naast de baan met lege handen, met de wetenschap dat je het tenminste geprobeerd hebt en niet als een schaap in de processie hebt meegereden...
Tuurlijk ben ik helemaal met je eens aan een mak schaap heb je ook geen mallemoer.
Maar aan een schaap die elke keer uit je kudde loopt kun je ook niet veel mee :roll:
Okee, ik sloeg me natuurlijk ook voor mijn kop toen hij in de laatste ronde van de sprintrace dwars ging, maar ik denk dat datzelfde instinct ervoor gezorgd heeft dat ie de hoofdrace wél gewonnen heeft. Hij had ook kunnen denken: dit overkomt me geen tweede keer. Ik blijf er mooi achter en dan ben ik tenminste tweede, tenminste een podium.
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).

Rogier156
Full Member
Full Member

ma jan 30, 2006 08:14

Heel gaaf dat hij de hoofdrace gewonnen heeft, echt helemaal goed!!!!
MAAR: als hij gewoon 2de was geworden in de sprint race had hij de hoofdrace met overmacht gewonnen........
Na die crash heeft hij een hoop goed gemaakt om van de 16e naar de 1e plaats te rijden....HULDE!!!!!!!!!

ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Contacteer: Yahoo! Messenger

ma jan 30, 2006 09:23

ik geloof dattie daar wel een beetje patent op heb he ;-)

btw, kan jos wel goed rijden alsie ver vooraan leg ;-) hij mot gewoon inhalen, super starten en regenen --.> das jos terrein
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jan 30, 2006 09:56

Die eerste race, nu ja wat moet je er van zeggen. Maar de hoofdrace: TOP :thumbs:
Bij de eerste race had ik zoiets van :moon: , maar de tweede race was toch wel :thumbs:
Jammer dat Jos in dit soort situaties geen geduld heeft. Nog nooit gehad ook. Gewoon tevreden zijn met een 2e plaats.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jan 30, 2006 09:58

Oke, Jos heeft niet de potentie om in de F1 een kampioenschap op zijn naam te schrijven maar het is altijd zo geweest dat slechts
enkelen strijden voor de eer en de rest is veldvulling. Persoonlijk kan ik mij doodergeren aan Jos terwijl op andere momenten hij iets fantastisch kan doen.
Het is onvoorspelbaar, grillig en soms i.d. ergerlijk maar altijd boeiend.
Jos heeft slechts achtmaal voor een topteam mogen uitkomen en is wellicht zoals sommigen oordelen te licht bevonden.
Maar kijk eens naar de prestaties van Sato die dit jaar 1 punt heeft gepakt na vele jaren met BAR/Jordan en wordt een nieuw team voor opgericht of naar het zouteloze optreden van Albers met veel ervaring met Formule auto's en DTM.
En de vele crashes... Ralf Schumacher deed in begin niets anders en het heeft zelfs zijn broer een WK gekost.

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

ma jan 30, 2006 11:51

Ik vond het helemaal top! Ook zeker de wilde actie in de laatste ronde van de sprintrace! Second place is first loser, bange sukkels die alleen maar aan de pr denken zien we al genoeg in de F1!
De hoofdrace was natuurlijk helemaal goed, van de 16de start plek naar de overwinng, TOP!!
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

Terug naar “Het Forum Café”