Tuurlijk ben ik helemaal met je eens aan een mak schaap heb je ook geen mallemoer.Dan sta je naast de baan met lege handen, met de wetenschap dat je het tenminste geprobeerd hebt en niet als een schaap in de processie hebt meegereden...Zeg nu eerlijk : wat heb je eraan als de van de baan vliegt na een dergelijke actie
Okee, ik sloeg me natuurlijk ook voor mijn kop toen hij in de laatste ronde van de sprintrace dwars ging, maar ik denk dat datzelfde instinct ervoor gezorgd heeft dat ie de hoofdrace wél gewonnen heeft. Hij had ook kunnen denken: dit overkomt me geen tweede keer. Ik blijf er mooi achter en dan ben ik tenminste tweede, tenminste een podium.Tuurlijk ben ik helemaal met je eens aan een mak schaap heb je ook geen mallemoer.Dan sta je naast de baan met lege handen, met de wetenschap dat je het tenminste geprobeerd hebt en niet als een schaap in de processie hebt meegereden...Zeg nu eerlijk : wat heb je eraan als de van de baan vliegt na een dergelijke actie
Maar aan een schaap die elke keer uit je kudde loopt kun je ook niet veel mee![]()
Bij de eerste race had ik zoiets vanDie eerste race, nu ja wat moet je er van zeggen. Maar de hoofdrace: TOP