die groene ken ik. Op de Valkenburgerweg toch ?Trouwens Joel, laat jij de Berlina altijd 24/7 buiten staan? Ik rijd vaker altijd even om als ik ergens moet zijn (woon op St. Pieter/Jekerdal), alleen om even de Berlina te bekijken. Maar kun je 'm zomaar buiten laten staan? Vorig jaar ofzo stond er aan de overkant van de straat een tijdje een Bordauux-rode GT Junior 3e serie, die was toch wel redelijk gaar nadat ie een tijdje buiten stond. Maar geeft dit dan geen problemen met de Berlina? (zeker omdat plaatwerk moeilijk te krijgen is)
1 straat bij mijn school vandaan (in Heerlen) is ook iemand met een Berlina. Een donkergroene 1750. Ook nog in een best goede staat zo op 't oog. Die staat ook bijna altijd buiten, en wordt meen ik ook nog dagelijks gebruikt. Waren er maar meer van zo'n mensen...)
P.S.
Ik heb trouwens nog ergens een foto hier liggen die ik in de zomer heb gemaakt van bij jou op de oprit. Daar staat de groene Giulia (1300 TI meen ik) op de oprit, en daarvoor die Azzuro Le Mans Nuova, maar dan zonder bumpers en vol met roest. Ik zal eens kijken of ik heb ergens nog kan vinden.
kom ik elke dag langs, laatste tijd niet meer gezien. Hij was erg rot aan de wielkasten maar de eigenaar heeft hem onlangs weer opgeknapt. Volgens mij deed hij het laswerk op de oprit