Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: iemand al ooit deze site bezocht??

wo jan 04, 2006 22:59

volgens mij IS een 105 sowieso een dolk als je een zwaar ongeval hebt ! (stuurstang)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo jan 04, 2006 23:04

.....
en verdomd.....
ik heb nog nooit een 105 stuk gereden......................
dus, daar heb je het al!
:lol:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jan 04, 2006 23:06

houden zo, rik ;)

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: iemand al ooit deze site bezocht??

do jan 05, 2006 00:32

@ Algra: Dat van die dolk is een stokpaardje van mij!
Nietwaar... jouw stokpaardje is suf :wink:

Elke cursusleider gebruikt dit voorbeeld en ik ook al bijna 20 jaar... :blue_cool:
vanaf nu dus:

Zonder dolk op het stuur blijft je Alfa een suffe fiets. :?

:wink:
Laatst gewijzigd door Alessandro op vr jan 06, 2006 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

stennie
Advanced Member
Advanced Member

vr jan 06, 2006 19:41

@Allessandro:

een suffe wat??????

ooooooooooooh fiets: is dat niet zo'n ding .................moet je dan niet zelf trappen?? :lol:
Laatst gewijzigd door stennie op za jan 07, 2006 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jan 06, 2006 21:14

Ik ben nog al iemand van de praktijk ! iedereen met z'n stokpaardje een Dolk op het stuur monteren ! Bespreken we hier over een jaar de resultaten. :wink:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jan 10, 2006 08:52

@@: heb het, zoals beloofd, gisteren voor je nagevraagd: het is in België WEL toegestaan bloedproef af te nemen bij een overleden bestuurder. In de praktijk: als die man zich op z'n eentje te pletter gereden heeft tegen een boom, wordt 't doorgaans niet gedaan. MAAR: wanneer er andere doden en/of zwaargewonden bij betrokken zijn wordt het WEL gedaan.
De agent die ik ken was zeer verbaasd te horen dat het in Nederland niet mag (wist hij zelf dus ook niet) en vond het, net zoals jij, ook niet kunnen dat de wet jullie dit verbiedt.

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

di jan 10, 2006 13:14

Ik ben motoragent en dus schrijf ik vaak bekeuringen uit die , in de ogen van de burger, onterecht zijn maar ik ben ook de agent die vaak als eerste bij het nog levende roggelende slachtoffer aankomt. In de loop der jaren heb ik geleerd om daar mee om te gaan en dat houdt voor mij in dat ik er niet emotioneel zwaar in betrokken wil worden. Dat gaat de ene keer wat makkelijker dan de andere keer.
voorbeeldje: Ik kwam laatst als 1ste bij een zware aanrijding met letsel (ik zit immers op de motor) en daar bleek een kindje van 3 jaar gewond op de achterbank te liggen, bestuurder was reeds overleden en moeder zat er zwaar gewond naast. Eerst 1e hulp verleend en daarna de ambulance moeten begeleidden naar een ziekenhuis 60 km verderop maar ik kan je zeggen dat het zowel bij de ambulancechaffeur als bij mij zelf, zo'n klein hummeltje doet je wat, meer adrenaline door het lijf gierde dan bij een volwassen slachtoffer. Ik geloof dat we binnen 20 minuten in het ziekenhuis waren...

hiermee bedoel ik maar te zeggen dat ookal lijkt e.e.a. in de loop der tijd te gaan wennen, je toch vaak tegen een net iets andere situatie aanloopt waardoor het even weer net zo schokkend is...

Gelukkig worden wij, de politie, voor deze baan rijkelijk betaald en hebben we alleen maar tevreden burgers en bazen :shock: maar ook dat went :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Andretti Molletti

di jan 10, 2006 13:23

Ik zal niet zeggen dat ik altijd tevreden over je ben broer....

Maar ik ben je wel dankbaar en met mij vele anderen... alleen is er iets waardoor we dat veel te weinig zeggen??

Dank je Ravado!!! :thumbs:

Mocht er ooit iets gebeuren en dat wil ik echt niet .. dan hoop ik maar dat jij in de buurt bent!

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jan 10, 2006 13:50

en daar bleek een kindje van 3 jaar gewond op de achterbank te liggen, bestuurder was reeds overleden en moeder zat er zwaar gewond naast.

.............

hopelijk kunnen jullie daar onderling wel eens over praten, zoiets moet je toch kwijt af en toe ?

elio
Guru
Guru

di jan 10, 2006 15:27

voorbeeldje: Ik kwam laatst als 1ste bij een zware aanrijding met letsel (ik zit immers op de motor) en daar bleek een kindje van 3 jaar gewond op de achterbank te liggen, bestuurder was reeds overleden en moeder zat er zwaar gewond naast. Eerst 1e hulp verleend en daarna de ambulance moeten begeleidden naar een ziekenhuis 60 km verderop maar ik kan je zeggen dat het zowel bij de ambulancechaffeur als bij mij zelf, zo'n klein hummeltje doet je wat, meer adrenaline door het lijf gierde dan bij een volwassen slachtoffer. Ik geloof dat we binnen 20 minuten in het ziekenhuis waren...
Ik krijg er gewoon rillingen van... ik heb zelf twee hummeltjes van die leeftijd rondlopen, ik moet er niet aan denken... Ravado man, respect voor jou en al degenen die dergelijk werk moeten doen! =D>
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

di jan 10, 2006 23:18

ik schrijf dit niet om zieltjes te winnen maar het is, m.i., wel eens belangrijk om ook de (donkere) kant van het werk te laten zien. Soms denk ik wel eens: had ik maar een "normale" baan dan zou ik ook niet zo veel nadenken over alle gevaren die op de loer liggen en liet ik mijn dochter van 3 misschien wat makkelijker op straat spelen als dat ik nu doe....

P.s. gelukkig kunnen wij op het werk, over dergelijke eerder geschreven voorbeelden, heel goed met elkaar praten, maar als je dan een half uur later bij een ruzie over een schutting staat dan denk je bij jezelf weleens"waar gaat dit over????" :wink:
overigens vind ik het 's avonds dan wel erg prettig om mijn dochtertje ff uit bed te tillen en even een dikke knuffel te geven maar ja welke vader vind dat nou niet prettig :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

di jan 10, 2006 23:27

=D> =D> =D> =D> =D> .........................................
Dirk - Giulia2000TS

alfatje

wo jan 11, 2006 12:55

:-# werd er een beetje stil van....vooral dat stukkie voor 18+...

Gerrets
Guru
Guru

do sep 07, 2006 23:33

Praten is de beste remedi voor dit soort ervaringen, mensen die dit opkroppen lopen er vaak jaren later nog mee. Door er over te praten weet je het een plek te geven waardoor het verder weg is maar je er wel over kan praten met minder emotie en trauma's. Ik spreek uit ervaring en heb ook jongens meegemaakt die zelfmoord hebben gepleegd puur vanwege het feit dat ze er niet mee om konden gaan.

Ravado respect hoor dat je toch nog doorgaat wetende dat je elke dag weer iets mee kan maken. Dat is mij niet gelukt bij defensie en ik wilde zo graag door. De hulp was er alleen niet voldoende waardoor ik na afloop contract alleen kwam te staan, dat was voor mij het moeilijkste.

gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Terug naar “Het Forum Café”