Hallo,
Om mijn Sprint een goede antiroest behandeling te geven wil ik de kunstof dorpellijsten verwijderen. Hoe gaat dit zonder deze te beschadigen (en er ook weer goed op?).
Thom
nog niet te bestellen en toch heb jij er over?????Die linker en middelste zien er dus precies gelijk uit als die van de 33 type 3 en zijn (vorig jara dan toch) nog niet te bestellen,
Dat vind ik knapIk heb ze er trouwens met een normale combinatietang uitgedraaid, geen enkele kapot gemaakt.
Je hebt helemaal gelijk! Zo zit dat bij een 33 en een Sud, maar bij een sprint schijnbaar niet.Moet je de skirts naar boven schuiven? Bij mijn 33 moesten ze opzij geschoven worden, dus naar de neus van de auto toe. Eerst dopjes aan onderzijde losdraaien, en dan naar voren schuiven. Let wel op, als je dorpels al roestig zijn kan het nog wel eens een hels karwei worden om de skirts weer normaal te bevestigen. Aangezien je dan gewoon de dorpels (aan de binnenzijde) kapot draait vanwege het slechte metaal. Had ik althans... voordat ze gelast werd.
Dat zijn die met een vierkant gat erin als ik het goed zie?
Nu nog eens iets verzinnen om dat nieuw type dopje (rechts) makkelijk/ überhaubt los te ktijgen.
Hmm, type foutje, moet natuurlijk zijn:nog niet te bestellen en toch heb jij er over?????Die linker en middelste zien er dus precies gelijk uit als die van de 33 type 3 en zijn (vorig jara dan toch) nog niet te bestellen,Dat vind ik knapIk heb ze er trouwens met een normale combinatietang uitgedraaid, geen enkele kapot gemaakt., mij lukte dat dus niet zo goed.
dus na een paar dopjes gemolt te hebben, die sleuf in de tang gemaakt.
Nu nog eens iets verzinnen om dat nieuw type dopje (rechts) makkelijk/ überhaubt los te ktijgen.