Misschien een stomme vraag; maar tank je alijd bij hetzelfde benzinestation?
Ik heb wel eens ervaren dat er tussen de diverse stations nogal wat verschillen zitten qua 'vuldruk'. Dwz dat het er bij de een gewoon veel harder uitstroomt dan bij de ander.
Is dat wellicht nog iets om te proberen?
Suc6 anyway, grtz, fRank
Beankt
Ik woon in Engeland en ben al naar verschillende tankstations geweest met verschillende resultaten. Het ziet er naar uit dat dit waarschijnlijk het probleem is.
Ik heb al geprobeerd om de slang er op verschillende manieren in te "hangen", ook hier verschillende reultaten. Ik denk niet dat de vlotter kapot is omdat mijn boardcomputer de te rijden kilometers goed uit rekent. Maar vindt het probleem behoorlijk vervelend.
Ja erg vervelend; heb die ervaring nog van een 33 imola van enkele jaren terug: Als je wat onbedacht stond te klokken stond je ineens met een guts petrol in je klompen...
Leuk als je nog ergens heen moest waar benzine lucht minder werd geapprecieerd
(ik noem een bruiloft ofzo...

)
Wat bij de 33 wel hielp was de vulslang helemaal kantelen zodat je het pistool zowat horizontaal er in had zitten... Keertje proberen of dit bij je 166 ook werkt, suc6, grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...