Dat heb ik wel liggen maar doe ik niet weg... Anders moet ik het in de toekomst waarschijnlijk zelf weer gaan zoeken.
Wat je zo ongeveer moet doen;
-Aanzuigbuis oliepomp passend maken in 75 carterpan.
-Carterpan passend maken.(simpel te doen)
-onbalans van het 2.0 vliegwiel laten kopiëren naar een 2.5/3.0 vliegwiel.
-Origineel 75 V6 linker uitlaatspruitstuk monteren.
-Rechter spruitstuk zelf maken, kort houden.
-Y-stuk van originele v6 tb gebruiken, turbo rechtsvoor monteren.
-X-over pijp maken van spruitstukken naar Y-stuk.
-Olie aan en afvoer maken voor turbo.
-Flinke uitlaat maken.aan rechterkant van auto over stuurhuis heen gaan,ruimte maken.
-Inlaat zo verbouwen dat gasklep aan linkerkant van de motor komt.
-Intercooler plaatsen in neus en buizen maken naar gasklep en turbo.
-Bekabeling motormanagement in orde maken. Moet met losse bobines of dis aangezien er geen stroomverdeler op de motor past.
Veel werk dus.. Maar als je handig bent wel leuk natuurlijk.

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.