Hey Jurian,.. en Jens,.. lees je project nu pas voor de eerste keer,.. heb ook een Novanta 2.5 V6 QO 1987 sinds febr 2010,.. gekocht van een bekende van het forum,.. erg fijne auto,.. maar ga hem begin volgend jaar stilzetten om hem over een tijd ook helemaal te restaureren,.. heb al ervaring met mijn Spider en Guul,.. dus gaat zeker goed komen,.. doe ook alles zelf,.. en heb nog wel een beetje kennis als ex- automonteur,.. denk dat jullie wel weten over welke auto ik het heb,.? kreeg laatst een aanbod via autoscout24 uit italië om de auto te verkopen,.. toen dacht ik ,.het moet niet gekker worden,..auto moest terug naar Italië,... en heb besloten om de auto te houden,.. voor de volgende generatie,.? maar eerst voor mij zelf,.
En wat betreft de vrijstelling,.. mijn auto is van productiedatum,.. sept 1986,.. ook via het Alfa Storico,.. kenteken afgegeven,.. 1987,.. dus bijna een jaar stilgestaan op het Alfa Romeo terrein,.. maar kan de datum ook niet wijzigen bij het RDW,.. dus jammer,.. gaat jouw ook niet lukken denk ik,..

mijn auto is technisch in orde en weer nieuwe apk tot okt 2011 , staat nu op Ronals,.. horen bij deze auto vind ik,... heb de originele velgen met nieuwe banden erbij. heb nog extra onderdelen,.. neem ik wel mee,. as zondag.
Maar wat zit er nu voor raar dopje met een rond gat op je deurpannel lv net naast de deurklink,..? en daaronder weer een raar schakelaartje/shuifje,..? ben benieuwd,.
Ik ben er afgelopen juni nog mee naar Milaan geweest ivm het 100 jarig bestaan van Alfa Romeo, en kan je vertellen dat er rijders van een Alfa 166 waren die moeite hadden om me bij te houden,...
Zie jullie misschien zondag in Houten,.. zoek ook nog wat onderdelen,.. raamstijl la,...achterportier,.. schijnt van een Alfa 75 hetzelfde te zijn,.? achterklep,... enz.
Ciao,..Han.

V6