na vanochtend remblokken gehaald te hebben ferrodo 2500 Alfetta GTV6
ook bmw e21(iets groter dan TS )
en motorkap v/d GTV sluitend gemaakt te hebben in de middag aan de remmen upgrade v/d Alfetta begonnen.
bedoeling
-bovenste draagarmen met powerflex plaatsen
-RVS remslangen
-Ferrodo 2500 remblokken Alfetta GTV6
-fusees vervangen door 75 TS versie
-nieuwe schijven
-stabi botjes vervangen door kogelversie
-4x98 behouden dmv omgeboorde schijven
-spatplaten v/d schijven verkleinen ivm koeling
-verse ATE Blue remolie
beetje tijdrovend, alles lekker schoonmaken, wat prettiger monteert.
wielbouten weer in de omgeboorde schijven geperst
bovenste draagarmen lagen al klaar, kon ik evengoed arm rechts v/d Alfetta klaarmaken daar de caster stang rechts 1 montage gat heeft en diegene die ik al klaar had liggen er drie had

niet erg, kost alleen weer extra tijd
wil ik de naaf met schijf op de fusee zetten, past dit niest
zit er verschil in de diameters v/d astappen van mijn Alfetta en TS ophanging, had ik dus ook de naven van TS om moeten laten boren
moet dus maar even 5-gats worden met een paar slicks of regenbanden, of setje 14" wielen met gladde banden
nu maar even bedenken wat te doen, wilde graag 4-gats houden omdat ik de Ronals daarvan mooi vind en daar zgan Michelin banden op zitten, en deze pas in september ofzo gekocht had.
TS naven omboren naar 4x98, of overstappen naar 5x98 , maar dan moet ik ook de achteras naar 5x98 veranderen wat weer extra werk is.
of zijn er 4x98 naven die wel op TS fusees passen, omdat ik een oud type Alfetta heb, en daar wel meer dingen van afwijken tov nieuwere Alfetta's en 75's met 4x98
morgen maar weer verder, of eigenlijk dadelijk

rechts afmonteren en dan met links beginnen.