Gelukkig heb ik ook geleerd dat politie tegen het spottarief van 50€ waakt over mijn veiligheid op verlaten snelwegen, eergisteren een bon gekregen voor 125km/u op een lege autosnelweg.. Ze zijn er voor ons, onze helden in het blauw.. Alleen zijn ze er nooit als ze ECHT nuttig zouden kunnen zijn
Hé dat moet je niet zeggen hoor. Laatst hebben ze zich ook weer nuttig gemaakt. Ik heb net ook weer een bekeuring van €130.- thuis gekregen dat ik
KNIP
n ze zich daar lelijk op verkeken want als ZIJ blunders maken en ik er geen schuld aan heb dan reken er maar wel op dat ik al m'n onkosten wel in rekening ga brengen. Ik wil er geen schade van hebben. Opdoeken van mijn part, dat volstrekt nutteloze politie-gebeuren

.
Ja sorry hoor, ik weet wel dat ik nou weer jou topic loop te verkloten maar het zat me even hoog

.
't Zit je zo hoog dat je de ironische toon hebt gemist

Je verkloot mijn topic helemaal niet, ik kan je alleen maar gelijk geven.
Ik heb de volgende analogie ontwikkeld.
In de middeleeuwen nam je als relatief welstellend burger (wat we eerlijk gezegd allemaal zijn, want er zijn goedkopere auto's dan alfa's

), je paard en er was een grote kans dat je onderweg werd uitgeschud. Toen heette dat "rovers en schurken". En als de lokale landheer ze te pakken krijgen werden ze gestraft.
Vandaag de dag neem je je auto en word je onderweg uitgeschud, maar het verschil is dat het nu "politie" heet, en dat de overheid dat organiseert..
enfin, 't kon allemaal erger.. Alleen blijft Bella thuis vandaag.. (vanavond toch even een rondje rijden)