alfa155-v6
Member
Member
Contacteer: Website

RE: Kl**tzakken met monovolumers

zo okt 22, 2006 12:52

Idd, ik heb net je topic van je GTV gelezen. Doodzonde.. (en als ik de verhouding zie, dan moet ik ophouden met klagen)
Voor 250€ ofzo is alles bij mij weer achter de rug.. (wel jammer dat er net voor een factuur zit van 6 nieuwe bougiekabels, olie+filter, banden). Ik hoop dat je je GTV terug helemaal in orde krijgt..
Ik heb besloten dat mijn alfa's knus thuis blijven, als ik weet dat ik ze ergens publiek moet parkeren.. Dus ipv vandaag naar het doopsel van mijn neefje, met de V6 maar met het leaseblik met 4 nullen op naar Antwerpen..
(morgen na de middag wel naar een klant met de alfa (en vandaar uit naar de alfa dokter)
Zutendaal is hier niet zo ver vandaan, als ik iets kan doen, dan laat 't je maar weten..
Alfa 33 1.3S - 1988
Alfa 155 2.5V6 - 1993 (verkocht.. (eigenlijk "weggegeven")
Alfa Montreal - 1973
Alfa 159 1.9 JTDm - 2007
Alfa 159.2.0 JTDM - 2011
Alfa Romeo Giulia Ti Verdi Visconti - 2021

Bezoek: www.cosa-nostra.be

alfa155-v6
Member
Member

Re: Kl**tzakken met monovolumers

zo okt 22, 2006 12:58

Gelukkig heb ik ook geleerd dat politie tegen het spottarief van 50€ waakt over mijn veiligheid op verlaten snelwegen, eergisteren een bon gekregen voor 125km/u op een lege autosnelweg.. Ze zijn er voor ons, onze helden in het blauw.. Alleen zijn ze er nooit als ze ECHT nuttig zouden kunnen zijn
Hé dat moet je niet zeggen hoor. Laatst hebben ze zich ook weer nuttig gemaakt. Ik heb net ook weer een bekeuring van €130.- thuis gekregen dat ik

KNIP :)

n ze zich daar lelijk op verkeken want als ZIJ blunders maken en ik er geen schuld aan heb dan reken er maar wel op dat ik al m'n onkosten wel in rekening ga brengen. Ik wil er geen schade van hebben. Opdoeken van mijn part, dat volstrekt nutteloze politie-gebeuren :evil: .

Ja sorry hoor, ik weet wel dat ik nou weer jou topic loop te verkloten maar het zat me even hoog :oops: .
't Zit je zo hoog dat je de ironische toon hebt gemist :) Je verkloot mijn topic helemaal niet, ik kan je alleen maar gelijk geven.
Ik heb de volgende analogie ontwikkeld.

In de middeleeuwen nam je als relatief welstellend burger (wat we eerlijk gezegd allemaal zijn, want er zijn goedkopere auto's dan alfa's ;) ), je paard en er was een grote kans dat je onderweg werd uitgeschud. Toen heette dat "rovers en schurken". En als de lokale landheer ze te pakken krijgen werden ze gestraft.
Vandaag de dag neem je je auto en word je onderweg uitgeschud, maar het verschil is dat het nu "politie" heet, en dat de overheid dat organiseert..
enfin, 't kon allemaal erger.. Alleen blijft Bella thuis vandaag.. (vanavond toch even een rondje rijden)
Alfa 33 1.3S - 1988
Alfa Montreal - 1973
Alfa 159 1.9 JTDm - 2007
Alfa 159.2.0 JTDM - 2011

Andretti Molletti

zo okt 22, 2006 14:19

KAN DIT TOPIC VERWIJDERD WORDEN EVENALS DE POSTER?[/b]

Rees-Cees

Re: RE: Kl**tzakken met monovolumers

zo okt 22, 2006 14:22

!!!
maak je toch niet zo druk Dré, tis zondag.

ikke
Advanced Member
Advanced Member

zo okt 22, 2006 14:36

€250 is anders ook geen pretje om daar mee te blijven zitten, het is gewoon altijd klote als zoiets je gebeurt, het is in beide gevallen net zo erg, er wordt je onrecht aangedaan, en de wederpartij vindt dat hij er zonder kleerscheuren tussenuit kan komen, gewoon krimineel gedrag is dat :evil:

ikke
Advanced Member
Advanced Member

zo okt 22, 2006 14:37

Met het verkeerde been uit bed gestapt of zo? :shock:

Rainier155
Guru
Guru

zo okt 22, 2006 15:54

Hoezo? is de waarheid te pijnlijk voor je?
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

Andretti Molletti

zo okt 22, 2006 15:58

Omdat ik geen ... ben!
Overigens is een mening hebben vrij in dit land, maar een uitspraak zoals boven gedaan wordt is erg gevaarlijk ...

MightyMarcel

zo okt 22, 2006 16:37

fijn, die generaliserende houding naar koreaanse auto's toe.

ik zal mn pa vertellen dat jij 'm een ... vindt, puur omdat-ie hyundai rijdt. ik snap niet waarom je zegt 'eerlijke mensen rijden daar niet in'; of vindt jij ook dat mensen die in VW's rijden in moffenkarren rondrijden... ?

ik vindt t erg sneu voor je, maar je bent niet echt lekker bezig, met dit soort reacties.

Rees-Cees

zo okt 22, 2006 16:41

fijn, die generaliserende houding naar koreaanse auto's toe.

ik zal mn pa vertellen dat jij 'm een ... vindt, puur omdat-ie hyundai rijdt. ik snap niet waarom je zegt 'eerlijke mensen rijden daar niet in'; of vindt jij ook dat mensen die in VW's rijden in moffenkarren rondrijden... ?

ik vindt t erg sneu voor je, maar je bent niet echt lekker bezig, met dit soort reacties.
:mrgreen:
Tja, als oprichter van het cosa-nostra forum, niet van "de cosa nostra" voor alle duidelijkheid :D , en als quadrifoglio lid moet ik toch even mijn woorden wikken.. Ik ben er al eens lelijk in de kijker gelopen met mijn site.(de verplichte reclame :) : http://www.cosa-nostra.be)
Goed, ik heb net even gebeld met iemand van Quadrifoglio en er is mij met stellige zekerheid verzekerd dat het spul nog steeds bestaat, maar ze waren zelf niet op de hoogte dat de website weg is.. Ik heb iets laten vallen dat ik anders de domein wel overneem en voor een "interessante" prijs zal loslaten
:twisted: :twisted:
Maar ik ga mij verder niet met politiek bezig houden, maar ik begrijp de opmerkingen die hier gemaakt zijn.
Ten slotte, wij (de cosa-nostra mensen) organiseren voor quadrifoglio (in opdracht van ;) ) een rondrit op 7 mei. De rit is aan de Belgisch-Nederlands grens, de maasstreek. En natuurlijk zijn jullie ook welkom, meer info is binnenkort te vinden op de cosa nostra website..
Voila, maar quadrifoglio bestaat nog steeds ...
#-o :^o :sick: :whistle:

alfa155-v6
Member
Member

zo okt 22, 2006 22:30

Allez, de soep is weer heet geworden.

Goed, ik bied mijn excuses aan alles en iedereen die zich geviseerd voelt..
Alfa 33 1.3S - 1988
Alfa Montreal - 1973
Alfa 159 1.9 JTDm - 2007
Alfa 159.2.0 JTDM - 2011

Rees-Cees

zo okt 22, 2006 22:35

Allez, de soep is weer heet geworden.

Goed, ik bied mijn excuses aan alles en iedereen die zich geviseerd voelt..
@ alfa155-v6: kijk mooi laten we het maar laten rusten dan. goed gedaan dan en zo kan het dus ook. (sse you at cosa-nostra :wink: )

alfa155-v6
Member
Member

zo okt 22, 2006 22:44

Nee, serieus.. Het was niet mijn bedoeling om mensen op hun tenen te gaan trappen.. Ik was even vergeten dat zwarte letters op witte achtergrond vaak anders gegeten worden dan wanneer je 't gewoon verteld.
Hoe mee ik mijzelf schriftelijk ga proberen te corrigeren hoe dieper ik hier in de problemen ga komen, dus nogmaals mijn excuses aan iedereen die zich geviseerd voelde. Veel dingen geven een gevoel dat ik heb weer, ik was kwaad toen ik de eerste post deed. En het is inderdaad nooit een goed om ongecensureerd te posten. Mijn cynisme heeft voor de rest gezorgd.Ik weet beter, ik probeer er op te letten maar af&toe...
Toch wil ik nog even de mensen bedanken voor hun positieve reacties..

In mijn geval is 't een kwestie van wat geld, en we spreken er niet meer over.. Voor andere, zoals ikke met de alfetta GTV is het uiteindelijk allemaal veel erger.

(en toch geloof het of niet was ik blij dat ik even heb kunnen ventileren, bedankt daarvoor)
Alfa 33 1.3S - 1988
Alfa Montreal - 1973
Alfa 159 1.9 JTDm - 2007
Alfa 159.2.0 JTDM - 2011

Rees-Cees

zo okt 22, 2006 22:47

Nogmaals: respect voor u. de rest even via PB :wink:

MightyMarcel

zo okt 22, 2006 23:16

wel erg sneu. wie rijdt dr nou tegen een gtv aan ... dat je dan een ... bent, ben ik wel volledig met je eens ;)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”