Roeltje 164

RE: Alfetta gtv vs Audivelg HET VERVELENDE VERVOLG

za okt 21, 2006 22:28

Daarom met zulke geintjes, toch de wouten erbij......... :roll: :roll: :roll:

ikke
Advanced Member
Advanced Member

za okt 21, 2006 22:32

weer wat geleerd, inderdaad, vanaf nu is mijn vertrouwen in de mens dus wel zwaar geschaad, ik ging er vanuit dat je elkaar toch nog een beetje moest kunnen vertrouwen, is me die illusie ff zwaar op de maag komen te liggen :?

Steven 33
Advanced Member
Advanced Member

za okt 21, 2006 22:32

:evil: =; D*mn wat een ontzettende naar verhaal! Zo werkt dat toch niet! Ik word hier zo boos van!! Kan ik ook maar iets doen?

Een aller uiterste maatregel is die vent gewoon buiten opwachten, maar ja, dat moet je ook maar durven :roll:

Dus als jij de verzekering en de politie het bewijs van de aangetekende brieven overlegt, dan doen die instanties niets voor je? In princpe is hier toch sprake van een misdrijf?

Good luck!

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Alfetta gtv vs Audivelg HET VERVELENDE VERVOLG

za okt 21, 2006 22:36

mee eens

ikke
Advanced Member
Advanced Member

za okt 21, 2006 22:36

Nadat ik vandaag weer bij de politie was vertelde ze me, als je komende week nog niets hebt gehoord, tja, desnoods bellen we wel dan, tja, als het echt moet, en met tegenzin, dat ze er gvd toch gewoon iemand op af sturen, ik heb zelfs nog een getuige ook nog, dus hoe veel bewijs hebben ze nodig?

ikke
Advanced Member
Advanced Member

za okt 21, 2006 22:38

En ja, desnoods ga ik met een tentje in zijn tuin bivakeren (hoewel het daar het weer niet voor is), met een heeeeeeeeeeele grote radio, en een vieze bbq, totdat hij zijn verantwoording neemt.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 21, 2006 22:49

En ja, desnoods ga ik met een tentje in zijn tuin bivakeren (hoewel het daar het weer niet voor is), met een heeeeeeeeeeele grote radio, en een vieze bbq, totdat hij zijn verantwoording neemt.
ik heb van die BBQ-aanmaakvloeistof waar je op het Nurnbergproces minstens 15 jaar voor kreeg...miskoop van de Aldi ! Dus: ik kom ook ! :twisted:

ikke
Advanced Member
Advanced Member

za okt 21, 2006 23:01

gezellig, een Afla meeting, of nog beter meerdaags festival houden in zijn tuin, met burnout, en donut wedstrijden :twisted: , en als we dan toch bezig zijn, direct een sleuteldag aanvast haken, met als topic olie lekkage's :twisted: :wink:

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

za okt 21, 2006 23:11

Als er nou gewoon zeer regelmatig zuidelijke Alfisti met vooral GTV's gewoon even een kwartiertje voor het raam of aan de overkant gaan staan. Gewoon even 10 min of een kwartiertje staan. Bij zijn huis en bij de zaak....
Gewoon een tijdje zeer regelmatig verschillende GTV's die daar niets onbetamenlijks aan het doen zijn.
op verschillende tijden. Wagens met twee man erin die gewoon naar het huis kijken.
En weer wegrijden.
De volgende dag een andere.
En weer.
En weer.
Na een week die man nog eens bellen. Wedden dat ie plots wel wat kan regelen?
:twisted:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

ikke
Advanced Member
Advanced Member

za okt 21, 2006 23:16

Dat is inderdaad ook een goede, dat zal zeker ook wel werken, dus mensen met GTV's in de buurt van Maastricht, en Zutendaal, go your gang :wink: :blue_lol:

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

za okt 21, 2006 23:35

OK, je hebt dus aangifte bij de politie gedaan (geen schadeformulier ingevuld), rechtsbijstand verzekerd?
In ieder geval via je verzekering de tegenpartij formeel aansprakelijk stellen ook via zijn verzekering (daar kan jou verzekering achter komen) ook al direct met verklaring van je getuige.
En de adressen weghalen was maar een suggestie, het gaat je verhalen van de schade waarschijnlijk niet helpen.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

thomfr
Advanced Member
Advanced Member

za okt 21, 2006 23:37

Bijt nu maar door die zure apppel en neem een advocaat, en heren, jullie kijken te veel films.

Thom

ps: rechtsbijstandverzekering is niet ideaal, maar kunnen in ieder geval alvast een briefje sturen etc. misschien ook een idee voor de toekomst.
It all started with a very popular coupé that was winning everything without having anything particularly special.
Carlo Chiti

1973 Giulia 1750 Super
1990 75 TS
1965 Volvo Duett
1967 Volvo Amazon 123GT
2015 Volvo V70

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za okt 21, 2006 23:55

Ik zou in ieder geval die persoonlijke gegevens weghalen, die helpen je van de wal in de sloot of van de regen in de drup ofzo...

Verder: wat Thomfr zegt :roll:
It's not easy, being green (kermit)

mende
Member
Member

zo okt 22, 2006 02:40

dit is toch wel een heel erg triest verhaal, probeer aub je gezonde verstand te gebruiken, (hoe erg het ook is) en jawel neem een advo, die kosten worden zo bij zo verhaald bij de tegen partij, je heb een getuige enz, dus je staat sterk, onderneem geen revance daar heb je je zelf aleen maar mee.
ik wens je heel veel sterkte....

ps mijn ex werkgever, heeft ook een A6, je wil niet weten hoe deze (man) mij behandeld heeft, na een ongeval op mijn werk buiten mijn schuld om, hij vroeg ooit aan mij (hij had hem net nieuw) hoe vindt jij mijn auto, toen heb ik gezegt, ik vind er nx aan, ik heb liever een alfa romeo, nou dit had ik beter niet kunnen zeggen, (ik heb er geen spijt van), maar van af dat moment kon ik niets meer goed doen, ik werkte 80 uur in de week, en na het ongeval, raakte ik in de ziektewet, (nu nog) is mijn contract niet meer verlengt, en hij heeft totaal geen interesse meer gehad, (maar ik heb hem ook aangepakt met een advo) en heb het gewonnen.
dus kan je wel na gaan hoe (ik mag het niet zeggen maar toch) voor mij is die audi rijder een grote (??????) je weet wel....

nog maals probeer het op de juiste manier op te lossen, al duurt het lang, uitijndelijk krijg je het wel voorelkaar.
nog maals veel sterkte.
grtz mende.

Alfa 155 1.8/16V Bleu lord 438.
Alfa 155 1.8/8V mitro groen, 364. (verkocht).
Alfa 155 1.8/8V rosso (R.I.P.)
Alfa 155 1.7/8V nero (gestolen).
scarb 4882
artc 279

harold
Full Member
Full Member

zo okt 22, 2006 09:02

precies mijn eerste gedachte.
weet helaas uit eigen ervaring dat er dan niet altijd even logisch door de politie wordt gedacht.
de meneer die het rijtje auto's inhaalde omdat ik stond te wachten om links af te slaan en dus in mijn auto reed had geen rijbewijs/kenteken bij zich en bovendien was de motorfiets niet verzekerd....maar mocht wel gewoon met de motor naar huis rijden :shock:
nix procesverbaal, zagen de heren het nut niet van omdat er geen letsel was :?
nou, dat was er wel maar dan financieel want de schade werd niet door mijn verzekering betaald en inderdaad ook niet door het waarborgfonds.
schade 2000 gulden.
L*L :!:

@ikke
erg lullig dat die vent zich zo gedraagt, gezien het formaat van de auto is hij niet geheel onbemiddeld dus ik zou als ik jou was ook een advocaat op die zaak zetten, neem ook eens contact op met een gerechtsdeurwaarder voor info.

snap ik dat jij de auto aan het inhalen was en hij 'onverwachts' linksaf sloeg?
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”