zo okt 22, 2006 02:40
dit is toch wel een heel erg triest verhaal, probeer aub je gezonde verstand te gebruiken, (hoe erg het ook is) en jawel neem een advo, die kosten worden zo bij zo verhaald bij de tegen partij, je heb een getuige enz, dus je staat sterk, onderneem geen revance daar heb je je zelf aleen maar mee.
ik wens je heel veel sterkte....
ps mijn ex werkgever, heeft ook een A6, je wil niet weten hoe deze (man) mij behandeld heeft, na een ongeval op mijn werk buiten mijn schuld om, hij vroeg ooit aan mij (hij had hem net nieuw) hoe vindt jij mijn auto, toen heb ik gezegt, ik vind er nx aan, ik heb liever een alfa romeo, nou dit had ik beter niet kunnen zeggen, (ik heb er geen spijt van), maar van af dat moment kon ik niets meer goed doen, ik werkte 80 uur in de week, en na het ongeval, raakte ik in de ziektewet, (nu nog) is mijn contract niet meer verlengt, en hij heeft totaal geen interesse meer gehad, (maar ik heb hem ook aangepakt met een advo) en heb het gewonnen.
dus kan je wel na gaan hoe (ik mag het niet zeggen maar toch) voor mij is die audi rijder een grote (??????) je weet wel....
nog maals probeer het op de juiste manier op te lossen, al duurt het lang, uitijndelijk krijg je het wel voorelkaar.
nog maals veel sterkte.
grtz mende.
Alfa 155 1.8/16V Bleu lord 438.
Alfa 155 1.8/8V mitro groen, 364. (verkocht).
Alfa 155 1.8/8V rosso (R.I.P.)
Alfa 155 1.7/8V nero (gestolen).
scarb 4882
artc 279