De snelste 156 (FARFUS JR.) start vanaf plaats 7

Ja spectaculaire race maar helaas geen succes voor AlfaDat was een stevig partijtje boenderen...![]()
ja in synchroon glijdenAlfa's deden het goed tijdens race 2![]()
Leo.
Bij dit soort races is het "doosje" maar een bijzaak wat betreft de techniek. De buitenkant is belangrijk voor het automerk en de daaruit voort komende verkoop (denk aan de DTM tijd met de 155).Nou, vorig jaar wonnen ze niet alles hoor en het is nog steeds hetzelfde model . Het grote verschil is dat het team geen fabrieksondersteuning meer krijgt en dat de 156 zo beetje wel uitontwikkeld is. Mijn vader hoorde trouwens een paar weken geleden tijdens een samenvatting van een van de races dat Alfa van plan is om volgend seizoen de 147 in te zetten. Nou kan het aan mij liggen maar is een 147 inmiddels ook niet een verouderd model.Als je naar BMW en Seat kijkt, die hebben allebei hun nieuwste modellen op de baan.
Ik begrijp 100% wat je bedoelt Cees maar ik wilde ermee zeggen dat misschien met de 147 niet de resultaten te behalen zijn die we verwachten.En dat de 'nieuwere' en qua onderstel toch betere 159 een betere keuze zou zijn.Bij dit soort races is het "doosje" maar een bijzaak wat betreft de techniek. De buitenkant is belangrijk voor het automerk en de daaruit voort komende verkoop (denk aan de DTM tijd met de 155).Nou, vorig jaar wonnen ze niet alles hoor en het is nog steeds hetzelfde model . Het grote verschil is dat het team geen fabrieksondersteuning meer krijgt en dat de 156 zo beetje wel uitontwikkeld is. Mijn vader hoorde trouwens een paar weken geleden tijdens een samenvatting van een van de races dat Alfa van plan is om volgend seizoen de 147 in te zetten. Nou kan het aan mij liggen maar is een 147 inmiddels ook niet een verouderd model.Als je naar BMW en Seat kijkt, die hebben allebei hun nieuwste modellen op de baan.
"Ik heb net zo'n auto als waar ze mee racen" zegt dan zo'n klant
@ Kosta:Ik begrijp 100% wat je bedoelt Cees maar ik wilde ermee zeggen dat misschien met de 147 niet de resultaten te behalen zijn die we verwachten.En dat de 'nieuwere' en qua onderstel toch betere 159 een betere keuze zou zijn.