Gat geboord en bout (M8) er doorheen. Aan de andere kant uiteraard een moer.Het is me even niet duidelijk wat je nu met die baksteunen hebt uitgespookt

Gat geboord en bout (M8) er doorheen. Aan de andere kant uiteraard een moer.Het is me even niet duidelijk wat je nu met die baksteunen hebt uitgespookt
Heb ik hiero ook onder Manon dr TS. Ben er niet kapot van; aandrijflijn trilt behoorlijk...en dat terwijl ik 2 verse hardyschijven tussen/aan de as heb zitten en ja goed terug gemonteerd na splitsen van de asdelen....Nog ja-er; óók aan de bak en motor zit ie goed...!Gat geboord en bout (M8) er doorheen. Aan de andere kant uiteraard een moer.Het is me even niet duidelijk wat je nu met die baksteunen hebt uitgespookt
Daar ga ik op letten.Heb ik hiero ook onder Manon dr TS. Ben er niet kapot van; aandrijflijn trilt behoorlijk...en dat terwijl ik 2 verse hardyschijven tussen/aan de as heb zitten en ja goed terug gemonteerd na splitsen van de asdelen....Nog ja-er; óók aan de bak en motor zit ie goed...!Gat geboord en bout (M8) er doorheen. Aan de andere kant uiteraard een moer.Het is me even niet duidelijk wat je nu met die baksteunen hebt uitgespookt![]()
Toch trillen/dreunen; steek ik voorlopig nog maar ff op die bout door de baksteun...![]()
On topic; netjes gedaan!!!![]()
Grtz, fRank
het lijkt mij dat de rubber en dus flexibele baksteun door het monteren van die bout en moer opeens niet meer flexibel is. Dit zal trilling tot gevolg hebben, lijtk mij....Heb ik hiero ook onder Manon dr TS. Ben er niet kapot van; aandrijflijn trilt behoorlijk...en dat terwijl ik 2 verse hardyschijven tussen/aan de as heb zitten en ja goed terug gemonteerd na splitsen van de asdelen....Nog ja-er; óók aan de bak en motor zit ie goed...!Gat geboord en bout (M8) er doorheen. Aan de andere kant uiteraard een moer.Het is me even niet duidelijk wat je nu met die baksteunen hebt uitgespookt![]()
Toch trillen/dreunen; steek ik voorlopig nog maar ff op die bout door de baksteun...![]()
Grtz, fRank
@rav; Het was al zo toen ik de auto kocht, verkoper wees me er zelfs op... Maar aangezien t ding Zeeuws-Vlaanderen toch bijna nooit verlaat (en belangrijker ;ík er vrij weinig mee rijdhet lijkt mij dat de rubber en dus flexibele baksteun door het monteren van die bout en moer opeens niet meer flexibel is. Dit zal trilling tot gevolg hebben, lijtk mij....Heb ik hiero ook onder Manon dr TS. Ben er niet kapot van; aandrijflijn trilt behoorlijk...en dat terwijl ik 2 verse hardyschijven tussen/aan de as heb zitten en ja goed terug gemonteerd na splitsen van de asdelen....Nog ja-er; óók aan de bak en motor zit ie goed...!Gat geboord en bout (M8) er doorheen. Aan de andere kant uiteraard een moer.![]()
Grtz, fRank
Bovendien wat kosten baksteunen nu werkelijk voor een 4 cilinder? en hoe lang gaan ze mee? Is dat de modificatie en trilling dan echt zoveel waard?
verder ben je goed bezig Allesandro! ziet er allemaal weer netjes uit!!
Als idd blijkt dat dit trillingen veroorzaakt, heb je helemaal gelijk!het lijkt mij dat de rubber en dus flexibele baksteun door het monteren van die bout en moer opeens niet meer flexibel is. Dit zal trilling tot gevolg hebben, lijtk mij....
Bovendien wat kosten baksteunen nu werkelijk voor een 4 cilinder? en hoe lang gaan ze mee? Is dat de modificatie en trilling dan echt zoveel waard?
....Helaas , ik had t dus bij t rechte eind...JammerTerugkomend op de baksteunmodificatie: rustig toerend prima, maar boven de 3000 rpm het gaspedaal wat dieper intrappen geeft een stevige siddering door de hele auto. Iets te racy dus.Had ik frankalfa's ervaring hieromee maar eerder geweten.
Ik wil nu de gaten in het middelste staal wat ruimen, kijken of het dan wel gaat.
Dit id namelijk mogelijk zonder de steunen te demonteren, dus sneller gedaan.
Eerst maar weer eens rijden. En niet onbelangrijk: ik wil mijn V6 wel weer eens terug.![]()
Ik doe dit dus puur voor de lol van het expirimenteren en de daaruit voortvloeiende wetenschap/ kennis. Ik ben nu al een ervaring rijker...........![]()
Ciao.
Don’t try this at home folks; I am a professional educated and trained mechanic!![]()