Ben het volledig met je eens dat, om dan nog maar even bij de mitsu te blijven, zo'n ding inderdaad tonnen rijplezier kan bieden.
Wanneer je het gaat gebruiken om van de ene kant van het land naar de andere kant te rijden denk ik dat dat na verloop van tijd toch wel gaat tegenvallen: het is dan misschien wel een echte " drivers" cars maar voor de rest blijft het een plastieken rammeldoos met nul comfort.
Ik denk niet dat het opzet van alfa bv met de brera geweest is om een dergelijke wagen af te leveren, maar dat meer gezocht is naar een compromis tussen sportiviteit en comfort voor dagdagelijks gebruik.
Daarom vind ik het ook niet correct om, zoals al zo vaak gedaan, een brera te gaan vergelijken met bv. een nissan 350 Z: ik heb zelf destijds de 350 testgereden en het is inderdaad qua motor, geluid en wegligging een geweldige wagen.
Voor de rest ( interieur, afwerking) is het armoe troef.
Dat voor het overige BMW, Audi en consoorten in een zeer beperkte niche inderdaad supersportieve wagens bouwen stijl M3, RS4 en andere AMG klonen is mooi maar zoals reeds herhaaldelijk in deze deze topic gezegd: deze speeltjes zijn dan zodanig duur dat je voor hetzelfde geld je alfaatje volledig kan laten omturnen door bv een auto delta
Of er dan qua rijplezier nog een groot verschil bestaat durf ik betwijfelen ! ( maar wie ben ik )
Danny