Andretti Molletti

Re: RE: Ballotage commisie

wo mei 31, 2006 15:52

@Moderators: Wellicht terecht dat jullie je afzijdig houden in dit topic, maar ik (en misschien anderen met mij) ben best nieusgierig naar jullie mening en technische haalbaarheid van eea. Of zijn deze meningen als 'privé-posts' gedeeld?
Ik volg het topic met belangstelling. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ikzelf heb hierover nog geen meningen gedeeld per privé-bericht. Ik heb uiteraard wel een mening maar die houd ik uit hoofde van mijn functie even voor me. Aanstaande woensdagavond komen de moderators bij elkaar om te praten over nieuwe functionaliteit voor de website, en dan zullen we ook zeker het forumbeleid weer eens uitgebreid bespreken. Discussieer in de tussentijd vooral verder, zou ik zeggen! :)

Dat het tijd is voor een ban is overduidelijk...
Laten we hopen dat de 2537 geregistreerde gebruikers mogen blijven en die ene weg moet ;)

sterkte met deze beslissing vanavond !

van G
Guru
Guru

wo mei 31, 2006 16:35

Hoi Andretti Molletti, en medeforum-urs...

Mijn mening wordt perfect verwoord door fRank zo'n 80 pagina's terug. :thumbs:

Ik wil er alleen aan toevoegen dat Andretti Molletti en een enkel andere forumer eens moeten stoppen met dit gedoe :!:

Meer regels en beperkingen om je zin door te drijven.. #-o ....oeps vergeten.....een extra uitzondering voor mijn partner (skattie)

Van meer regels gaat het naar de bliksem, voorbeelden genoeg om ons heen in de wereld :!:

Alles wat geregeld moet worden staat al in de huidige regels... Voor de moderators een goede leidraad......

Dus Dre niet meer piepen nu :wink:

Anders kom je er later ooit nog achter dat vroeger (lees nu) toch alles beter was......maar dan is het ruim te laat en naar de bliksem dus

Ik weet niet hoe het er op andere fora aan toe gaat (behalve dan bij de zusterclub Varln, waar ik, als ik inlog ,altijd alleen ben en er heel weinig wordt gepost........)
Maar het afsluiten voor niet-leden lijkt me voor het forum hier (en volgens mij ook de aanwas van nieuwe leden voor de Scarb zelf) geen goed idee.
Toch een hoop mensen die bij toeval op deze site stuitten en inmiddels tot de 'bekenden' horen en die zeker in bv 'technisch' al veel goede tips/adviezen hebben gegeven.
Kun je het maken/verkopen deze 'gewaardeerde technische veelposters' (noem t maar ff zo) ofwel voor het hoofd stoten door te zeggen ; 'nee jij mag hier niet meer posten want geen lid' ofwel ze dus verplichten lid te worden?? Nee vind ik niet.
Dr zitten in de minimaatschappij die internet heet nu eenmaal mensen waarmee je het minder kunt vinden(het lijkt het echte leven wel... :wink: )
Toegegeven ; dr komt zo af en toe een enkeling rotzooi schoppen,maar die krijgt gewoon een ! ,je klikt m weg en leest het volgende topic>simpel zat...
Mijn idee, koester wat je hebt aan 'levendigheid' hier en ga het niet liggen dichtknijpen dmv verplicht lidmaatschap oid.Afgezien van die enkele idioot die hier opels komt promoten (nee Maarten niet jij! :wink: ) is het gewoon een top forum waar ik iedere dag meermalen met plezier op kijk.(mag wel spreken van verslaving... :oops: ) En zit er een topic tussen wat me niet bevalt.;wegklikken en wat anders lezen!
Wordt t echt te gortig zal een van de modderaars wel ingrijpen , maar zo min mogelijk modereren is in mijn ogen de sleutel tot rust in de toko.
En idd een iets langer lontje voor ons allen kan geen kwaad, ff tot 10 tellen eer je op 'ok' drukt.. :wink:
Grtz, fRank
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO

Andretti Molletti

RE: Ballotage commisie

wo mei 31, 2006 17:25

Een mening prima,
en voor de rest.. ach we hebben prettig gemaild ;)

ik heb er nog een biertje aan over gehouden :biggrin:
waren wij hier maar de baas he ;)

:jumping:
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op wo mei 31, 2006 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Mobster

wo mei 31, 2006 17:34

Trek het je niet aan Dré,
Say nuts :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mobster op do jun 01, 2006 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo mei 31, 2006 18:51

Lijkt me gewoon een stumperd die s'avonds alleen tegen een muur aan zit te kijken en zijn frustratie tijdens zijn saaie kantoorbaan hier op het forum komt uiten! Wel iemand die stiekum al langere tijd op het forum rondzwerft.

Bannen die vent :!:
Wat maakt het nou uit wanneer je tijd hebt om even snel tussendoor iets te bekijken op internet.
Ik vind dat maar een rare beschrijving van mij hierboven. En als U zegt: Bannen die vent, is een moderator beter af. Die hoor ik nu niet toch? Met dit taalgebruik maakt U er voor mij geen feest van.
Ach wat waar maak ik me druk om.
Rare beschrijving of niet jouw interpretatie en jouw feest.....
Weet niet wat de intentie is van jouw aanwezigheid hier op het forum en dan vooral je vraagstelling en opmerkingen omtrent allerlei!
Wil je de boel verzieken of is het noodzaak uit verveling?

De beschrijving is mijn visie van jouw gedrag hier! Wellicht niet wat je graag wil horen of lezen.
Schijnbaar wil JIJ graag dat anderen jouw zo zien!

Stel je anders netjes voor..................

van G
Guru
Guru

wo mei 31, 2006 18:57

Een mening prima,
maar laat nou dat op de persoon spelen eens een keer zitten van G!!!!

Ciao en de mazzel :evil: :evil: :evil:
Beste Dre..

Ik heb veel respect voor jou, wat betreft je technische kennis en inzet

voor nu, en ook al vroeger op 't oude forum :!: :!: :!: :!:

Maar stop aub [-o< [-o< nou toch eens met dat priveforumgedoe voordat het hier naar de kl... eeeh doodbloed. :idea:
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600

Andretti Molletti

wo mei 31, 2006 19:02

Een mening prima,
maar laat nou dat op de persoon spelen eens een keer zitten van G!!!!
Ciao en de mazzel :evil: :evil: :evil:

Trek het je niet aan Dré,
Say nuts :lol:

Afbeelding
Afbeelding

NUTS!!!

(PS niet flitsen!!!)
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op wo mei 31, 2006 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

van G
Guru
Guru

wo mei 31, 2006 19:02

@AlfettaOwner

En wat betreft die sterrenboer............. Afbeelding

Andretti Molletti

wo mei 31, 2006 23:12

Een mening prima,

Post is aangepast na een goede mailwisseling met van G :thumbs:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mei 31, 2006 23:29

Een mening prima,

Tja wat een vent he die van G; krijgt zelfs de grootste cola liefhebber nog aan t bier.... :wink:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Mobster

do jun 01, 2006 20:59

Een mening prima,

Tja wat een vent he die van G; krijgt zelfs de grootste cola liefhebber nog aan t bier.... :wink:
Grtz, fRank
Cola? Daar valt je haar van uit heb ik horen zeggen :wink:

van G
Guru
Guru

do jun 01, 2006 22:56

Cola? Daar valt je haar van uit heb ik horen zeggen :wink:
Van bier ook zag in de spiegel :schrik:

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

vr jun 02, 2006 09:00

Van bier ook zag in de spiegel :schrik:
Shit.....dus daar komt die vleespet bij mij vandaan :-k

Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jun 02, 2006 09:14

Hoe kom ik aan die haardos dan :-k
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

vr jun 02, 2006 09:18

Iedere dag bemoedigend toegesproken, misschien?
:D
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”