wo mei 31, 2006 16:35
Hoi Andretti Molletti, en medeforum-urs...
Mijn mening wordt perfect verwoord door fRank zo'n 80 pagina's terug.
Ik wil er alleen aan toevoegen dat Andretti Molletti en een enkel andere forumer eens moeten stoppen met dit gedoe
Meer regels en beperkingen om je zin door te drijven..

....oeps vergeten.....een extra uitzondering voor mijn partner (skattie)
Van meer regels gaat het naar de bliksem, voorbeelden genoeg om ons heen in de wereld
Alles wat geregeld moet worden staat al in de huidige regels... Voor de moderators een goede leidraad......
Dus Dre niet meer piepen nu
Anders kom je er later ooit nog achter dat vroeger (lees nu) toch alles beter was......maar dan is het ruim te laat en naar de bliksem dus
Ik weet niet hoe het er op andere fora aan toe gaat (behalve dan bij de zusterclub Varln, waar ik, als ik inlog ,altijd alleen ben en er heel weinig wordt gepost........)
Maar het afsluiten voor niet-leden lijkt me voor het forum hier (en volgens mij ook de aanwas van nieuwe leden voor de Scarb zelf) geen goed idee.
Toch een hoop mensen die bij toeval op deze site stuitten en inmiddels tot de 'bekenden' horen en die zeker in bv 'technisch' al veel goede tips/adviezen hebben gegeven.
Kun je het maken/verkopen deze 'gewaardeerde technische veelposters' (noem t maar ff zo) ofwel voor het hoofd stoten door te zeggen ; 'nee jij mag hier niet meer posten want geen lid' ofwel ze dus verplichten lid te worden?? Nee vind ik niet.
Dr zitten in de minimaatschappij die internet heet nu eenmaal mensen waarmee je het minder kunt vinden(het lijkt het echte leven wel...

)
Toegegeven ; dr komt zo af en toe een enkeling rotzooi schoppen,maar die krijgt gewoon een
! ,je klikt m weg en leest het volgende topic>simpel zat...
Mijn idee, koester wat je hebt aan 'levendigheid' hier en ga het niet liggen dichtknijpen dmv verplicht lidmaatschap oid.Afgezien van die enkele idioot die hier opels komt promoten (nee Maarten niet jij!

) is het gewoon een top forum waar ik iedere dag meermalen met plezier op kijk.(mag wel spreken van verslaving...

) En zit er een topic tussen wat me niet bevalt.;wegklikken en wat anders lezen!
Wordt t echt te gortig zal een van de modderaars wel ingrijpen , maar zo min mogelijk modereren is in mijn ogen de sleutel tot rust in de toko.
En idd een iets langer lontje voor ons allen kan geen kwaad, ff tot 10 tellen eer je op 'ok' drukt..
Grtz, fRank
nu Fiat 500 Opening Edition, CLS350
vroegah: MV Agusta F4, Seicento Hobby, clk 230 kompressor, Cagiva Mito evo, 156JTSWAGON, 166V6, 155TS18L16V, THEMA16VTURBO, 33 16V, TIPO17D, ABARTH130TC, 323i, ABARTH105TC FZR1000EXUP, FZR600
ooit ? DELTAintergraleEVO