Moet je wel een paar honderd euro voor vragen, wil je een redelijk uurloon hebben. Is echt veel handwerk.ik heb de vraag gekregen om een paar tussenplaten te maken
dus dit topic is meer dan welkom.
Moet je wel een paar honderd euro voor vragen, wil je een redelijk uurloon hebben. Is echt veel handwerk.ik heb de vraag gekregen om een paar tussenplaten te maken
Off Topic:Moet je wel een paar honderd euro voor vragen, wil je een redelijk uurloon hebben. Is echt veel handwerk.ik heb de vraag gekregen om een paar tussenplaten te maken
Ik kan mij voorstellen dat een racer niet zijn geheimen aan de concurrentie verraad, en ook als je er je geld mee moet verdienen wil je anderen niet wijzer maken dan nodig is. Echter voor mij is dit hobby en ik heb al veel geprofiteerd van gratis kennis gedeeld door andere hobbyisten op internet. En wat ik hier deel is geen kennis, maar try and error. Als uiteindelijk het motortje goed blijkt te lopen, en blijft lopen, dan kunnen anderen hier weer hun voordeel mee doen en informatie gebruiken naar hun goeddunken, blijft natuurlijk altijd je eigen verantwoordelijkheid als je klakkeloos informatie vanaf internet als vaststaand en bewezen beschouwd.Er denken een aantal mensen hier op dit forum dat alle kennis hier altijd gratis te verkrijgen is.
Ach voor mij is het ook hobby en race geheimen moet je inderdaad voor jezelf houden.sprint88 schreef:
ik heb de vraag gekregen om een paar tussenplaten te maken
Moet je wel een paar honderd euro voor vragen, wil je een redelijk uurloon hebben. Is echt veel handwerk.
Ik ben dit zelf niet van plan, maar ik vind het wel interessant om te volgen. Techniek interesseert me altijd, vooral als iemand zelf iets moois in elkaar knutselt.En voor "you try this at home", wacht maar eerst eens de afloop van mijn geknutsel af!
De tussenstukken heb ik vlak afgeschuurd op een absoluut rechte dikke alu plaat beplakt met schuurpapier. De adapterplaat zit nu muurvast geschroefd met 5 zelfborgmoeren en een pakking ertussen, hoe nooit meer los in principe en ik heb er wel vertrouwen in. Ziet ook lekker "custom" uit.Toch wil ik je er op wijzen dat je tussenstukken écht lekdicht moeten zijn, ik zou die flenzen laten lassen en de injectorgaten ook dichtlassen.
Controleer ook nog eens je vacuumsysteem vooraleer naar de rollenbak te gaan.
Bedankt voor je reactie, interessante sites heb je! Maak me nu een beetje zorgen over de benzinepomp die ik uitgekozen heb, is waarschijnlijk ook maar net aan dan, misschien moet ik er 2 van die hebben uiteindelijk.Let idd goed op bij het kopen van een benzine pomp, mijn eerste electrische lagedruk pomp kon de benzinetoevoer niet aan,
Hoi Bert,Bedankt voor je reactie, interessante sites heb je! Maak me nu een beetje zorgen over de benzinepomp die ik uitgekozen heb, is waarschijnlijk ook maar net aan dan, misschien moet ik er 2 van die hebben uiteindelijk.Let idd goed op bij het kopen van een benzine pomp, mijn eerste electrische lagedruk pomp kon de benzinetoevoer niet aan,
Had jij de 33 nog op de rollenbank gehad na de ombouw en afgesteld of de carburateurs standaard gelaten?
Graag, stuur hem naar bert308 apestaart hotmail.com. Als je het goed vind, publiceer ik hem in dit topic.[Geef anders even je email dan stuur ik je de printout van de rollenbank.