Sluit ik me volledig bij aanMijn mening.
Alleen zwaar modderen in te koop en in gevraagd, dus weg met opmerkingen als mooie kar en daar ga je spijt van krijgen of succes met de verkoop.
De rest lekker zo laten

Sluit ik me volledig bij aanMijn mening.
Alleen zwaar modderen in te koop en in gevraagd, dus weg met opmerkingen als mooie kar en daar ga je spijt van krijgen of succes met de verkoop.
De rest lekker zo laten
Voor wie het weten wil, ik ook.Sluit ik me volledig bij aanMijn mening.
De rest lekker zo laten
Goed ideeVoor wie het weten wil, ik ook.Sluit ik me volledig bij aanMijn mening.
De rest lekker zo laten
gewoon geen reacties laten plaatsen op het te koop aangeboden/gevraagd-forum (weet niet of dat technisch mogelijk is?)Sluit ik me volledig bij aanMijn mening.
De rest lekker zo laten
Moi aussi ... met de kleine doch belangrijke bedenking dat iedereen hier in eerste instantie tegen zichzelf en dus ook tegen de rest van deze minimaatschappij EERLIJK zo moeten zijn ... zo ... en nu de @@modus aanVoor wie het weten wil, ik ook.Sluit ik me volledig bij aanMijn mening.
De rest lekker zo laten
Dat heeft geen enkele zinBierkaai....![]()
Een paar verpesten het voor velen.. IP-ban mijn idee!
Daar is alle mogelijkheid voor in de café-rubriek.ik ben bang dat als je té veel regels aan een forum gaat leggen, er nog meer mensen vertrekken, ik vind het ook wel leuk om eens iets grappigs of misschien wel nuttigs te lezen, wat totaal niets met alfa romeo te maken heeft..
En dat niet geplaatst worden bereik je dus door gewoon zwaar te modderen in te koop en verkoop lijkt me nl ook niet zo aangenaam dat wanneer je vergeet het bouwjaar of km stand te vermelden je complete inbox overloopt met pb.
In de tussentijd zullen opmerkingen over te hoge vraagprijzen, te veel roest enzovoort enzovoort zo veel mogelijk verwijderd worden. Of liever nog: door forumleden niet meer geplaatst worden.
Als dit technisch mogelijk is lijkt mij dat een goed voorstel. Dan kan de aanbieder zelf uitmaken of hij commentaar wil toelaten. Goed bedacht.Je zou misschien de adverteerder de "eigenaar" kunnen maken van de post. Als deze adverteerder geen reacties wilt zet hij er gewoon gelijk een slot op. Zet iemand de advertentie op het forum omdat hij/zij reacties wilt , zet hij er niet (gelijk) een slot op. Geeft de moderators in ieder geval minder werk en technisch volgens mij niet zo moeilijk te implementeren. Het is maar een idee…
Ik vind het absoluut een goede zaak dat er regels gesteld worden aan forum-gebruik, maar ben bang dat het forum een stuk stiller en saaier zal worden door het huidige voorstel. Het forum moet een afspiegeling blijven van de Alfa gemeenschap en geen rechtstaat worden waar een moderator bepaalt wat wel en wat niet mag (geen persoonlijk kritiek op de moderators overigens, ik ken de positie).
Ik zou eerder voorstellen dat bij de sectie 'Te Koop' geen reacties geplaatst kunnen worden, alleen contact via PB of email. 'Onnodige' discussies en 'vervuiling' van het onderwerp zullen zo niet plaatsvinden.
Het probleem zit hem misschien meer in het feit dat iedereen, SCARB donateur of niet, op de site berichten kan plaatsen. Als je de koppeling tussen donateursschap en forumgebruik legt blijven de serieus geinteresseerde Alfisti over en vind ik het persoonlijk zeker acceptabel dat deze een bv. Lancia te koop aanbiedt.
Tevsns, wat is nog het nut van een 'Forum-cafe' als de forumregel;s ook hierop van toepassing gaan worden... Dan mag er bijna geen posting meer geplaatst worden. Wederom; als alleen SCARB donateurs hier toegang toe hebben zal het forum sneller Alfa gerelateerd zijn en blijven.
Sterkte....