@ Kristal
Van Rossem is in weze ne communist dus dat was toen niet zo wijs van ons. Maar 'k vond 'm wel cool, haha
Tja 't Belang is een zaak apart he. Zeer veel proteststemmers. Mensen die ik tegenwoordig wel kan waarderen zijn figuren als JM De Decker bv. of Coveliers. Die durven het probleem bij naam noemen, zonder meteen Breendonk terug te openen

Is er in Nederland iets als 't Vlaams belang trouwens ? LPF ging destijds wel een beetje die kant op dacht ik ?
Van Rossem zijn Libertijnse theorien stonden mij wel aan toendertijd en dat hij ooit het Communistisch Manifest UITGELEZEN had , siert hem eerder . Ik heb het ooit geprobeerd en na twee weken en een paar bladzijden verder terug aan de eerste pagina moeten beginnen en dus nooit volledig gelezen .

. En Pim Fortuna ... Ik vergelijk hem eerder met JM De Decker hier , schenenschopperkes die inderdaad de vinger op de wonde durven leggen ... Rechts is niet gelijk aan racisme en dat zouden ze hier in België beter eens gaan begrijpen . Zo kan je naar mijn mening ook het Belang een kopke kleiner maken ... Moelijke discussie hoor , net zoals het cordon sanitair ...
Wat Bert zegt ivm steeds wisselende regeringscoalities , daar ben ik het ook absoluut mee eens . Vier jaar is inderdaad te kort om een goed beleid uit te bouwen . Maar ja ... Lange periodes neigt dan weer naar dictatuur ...
Maar goed ... Ik heb dus ondertussen al jaren een paarse tandenborstel ...
Kristal