Kroehlur:
RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgens mij behoor jij allesbehalve tot het publiek dat vraagt om saaie liedjesUiteraard niet want dat zou betekenen dat ik met zelfmoordplannen rondloopschiet niet op de pianist...evenzeer op het publiek dat hem vraagt alsmaar dezelfde saaie liedjes te spelen![]()
![]()
Kristal
Ik ben meer een lid van het orkest van de Titanicvolgens mij behoor jij allesbehalve tot het publiek dat vraagt om saaie liedjesUiteraard niet want dat zou betekenen dat ik met zelfmoordplannen rondloopschiet niet op de pianist...evenzeer op het publiek dat hem vraagt alsmaar dezelfde saaie liedjes te spelen![]()
![]()
Kristal![]()
tom.
De nieuwe 5 serie vind ik een prachtige auto. Je moet er aan wennen. De 7 serie is niks. Net zoals de 6 serie.@Chris Bangle en BMW? Het is gewaagd, anders en ehm..... apart? Maar zeker ook spuglelijk. Toch verkopen ze heel goed dus iemand moet het mooi vinden.
Conclusie, Alfa moet lelijke auto's gaan makenDe nieuwe 5 serie vind ik een prachtige auto. Je moet er aan wennen. De 7 serie is niks. Net zoals de 6 serie.@Chris Bangle en BMW? Het is gewaagd, anders en ehm..... apart? Maar zeker ook spuglelijk. Toch verkopen ze heel goed dus iemand moet het mooi vinden.
Alfa maakt hele mooie auto`s maar verkoopt voor geen meter. BMW verkoopt zeer goed. Wat zou er dan mis zijn?
Als je kijkt naar de diverse concept cars, waarbij ontwerpers de vrijheid krijgen, dan zie je toch vaak heel mooie dingen.@Spider1978: Mijn punt is dat niet alleen de klant een verantwording heeft voor de matige standaard binnen de architectuur (want dat is nou eenmaal mijn beroep - ik vermoed toch dat hetzelfde voor een deel geldt binnen de autoonwerpwereld).
Als de ontwerper vanaf het begin denkt dat wat hij ontwerpt niet zal verkopen, verkopt het ook niet. Als je begint met een matige uitgangspunt krijg je ook een matig product. Heel veel van mijn collegas willen niets of hebben niet het talent om iets echt moois te produceren en nemen ze genoeg met het copieeren van wat al bestaat. Onze klanten zijn niet architecten en kennen alleen wat ze al een keer hebben gezien.
Heb gisteravond een kleine reportage bekeken en ze vergeleken hem qua schoonheid met de Godin . Toch wel lichtelijk overdreven vind ik . Ik ben ook wel nieuwsgierig om hem de eerste keer live te aanschouwen , want er leken mij toch wat mooie gestroomlijnde vormen aan te zitten .C6=super!!!