Deze 50 cm lange bronzen P3 met Nuvolari achter het stuur wordt dit weekend geveild op Auto Moto d'Epoca. Geschatte opbrengst 1600 - 2000 Britse ponden.
Gesigneerd met 'GMCHISM '93'.
Het is weer eens wat anders dan een Brummetje of een Minichamps

Deze pief. Wel maf, als je op eBay zoekt kom je verder alleen nog maar witte tegen.Wie oh wie heeft er een rode Matchbox Giulia GT te koop voor mij.............?
Dat is je dan aardig gelukt...(...) Wel bracht dit me op het idee dat ik hier nog een hele verzameling van die foto's heb, die waarschijnlijk best interessant is om hier te laten zien. De modellen van Rodger waren tenslotte voor een groot gedeelte behoorlijk bijzondere en/of zeldzame modellen. Ik heb me dus voorgenomen om in een aantal "afleveringen" deze foto's hier te posten, voor wie het interessant vind. En speciaal voor Dink om te zorgen dat het bijhouden van de index een beetje een uitdaging blijft(...)
Houten staat op de agenda................Deze pief. Wel maf, als je op eBay zoekt kom je verder alleen nog maar witte tegen.Wie oh wie heeft er een rode Matchbox Giulia GT te koop voor mij.............?
Kom je volgend weekend nog naar Auto Italia Houten? Anders eerst daar eens neuzen.
Die's idd mooi......................DEZE is veel fraaier, dan die uit de link van Dink.
Een zwart interieur, mooiere wielen en veel meer details, zoals raamlijsten en een klaverblaadje op het voorscherm.
Dat doosje, in plaats van de blisterverpakking sprak mij ook erg aan.
Ik heb er twee gekocht en een aan Marco Azurro verkocht.......
Donateurs van de SCARB ontvangen (op vertoon van hun clubpas 2009) bij Automodelli 10 % korting op alle modelauto’s bij besteding van 50,- euro of meer (ook op aanbiedingen).
Maar geef toe dat je stiekem ook wel een beetje trots bent op al die veelzijdigheid in je miniaturendraadjeDat is je dan aardig gelukt...(...) Wel bracht dit me op het idee dat ik hier nog een hele verzameling van die foto's heb, die waarschijnlijk best interessant is om hier te laten zien. De modellen van Rodger waren tenslotte voor een groot gedeelte behoorlijk bijzondere en/of zeldzame modellen. Ik heb me dus voorgenomen om in een aantal "afleveringen" deze foto's hier te posten, voor wie het interessant vind. En speciaal voor Dink om te zorgen dat het bijhouden van de index een beetje een uitdaging blijft(...)
![]()
Ben inmiddels bij pag 395 aanbeland, tot nu toe schoot het lekker op, maar door al die bijzondere modellen van RM zit ik het ene merkenkopje na het andere te maken...![]()
Geweldig!De modelbouw tips en trucs staan nu onder een gemeenschappelijk kopje.
TuurlijkMaar geef toe dat je stiekem ook wel een beetje trots bent op al die veelzijdigheid in je miniaturendraadje
Heb nu twee RM-edities gehad, naar de afleveringen wordt ook nog eens integraal verwezen onder het kopje 'Verzamelingen' (waar MarcoAzzurro absolute koploper is met zijn kijkuswaknouweertepakkehep berichten)