Ik heb er 2. Ik was tijdens mijn studie hiker (ophalen/wegbrengen van auto's) en directie chauffeur.
Voor het eerste werd ik soms mn bed uit gebeld, zo ook deze keer; ik moest onmiddelijk bij mij om de hoek een auto ophalen en zo snel mogelijk naar A'dam brengen (vanuit Doetinchem). Ik had 2.5u en in lag nog in bed. Mn moeder was zo lief om snel brood te smeren en me weg te brengen, dus ik snel douchen, aankleden en wat zooi in mn tas flikkeren.
De auto die ik ophaalde was langs een vrachtwagen gereden op hogere snelheid en had de hele rechter zijkant bekrast en gescheurd. Ik rij ff op de snelweg waar de zon in mn gezicht scheen, dus ik grijp naar mn tas die op de grond licht, waar ik net niet bij kom. Op het moment dat ik met mn kop onder t dashboard hang om mn zonnebril te pakken, voel en hoor ik een harde klap van rechts komen.
Ik had de auto perfect recht gehouden, helaas zat er een bocht in de snelweg en reed daar net een vrachtwagen, welke ik dus langszij schaafde.
Nog een , ik was aan het chaufferen voor een goed klant. Hij ging 2.5maand weg en ik mocht met zijn auto's rijden (wat een straf

). Een paar weken voordat hij weggging, kreeg hij zijn nieuwe Lexus LS600H een lelijke saaie auto, maar met leuke snufjes. Een daarvan was het automatisch inparkeren, ik heb daar een paar maanden mee lopen spelen en het werkt erg goed. Plekken waar ik zelf niet zou parkeren (de auto is serieus groot), draaide die zelf zonder moeite in.
Tot net die ene dag dat ik mn klant weer op ging halen. Ik had de auto helemaal gewassen en gepoetst, op tijd vertrokken naar schiphol en zet de auto in de parkeergarage zodat de bagage rustig in en uit geladen kan worden. Die garage bleek dus alleen geschikt voor smartjes en niet voor een auto die 3x zo groot was. Toen ik een mooi plekje gevonden had, was dat tussen een dikke betonnenpilaar en een net zo nieuwe Porsche.
Omdat ik het niet echt aandurfde zette ik dus het parkeersysteem aan, ik stelde em netjes in, controleerde 2x en keek veel meer als normaal in mn linker spiegel. Tot ik de auto voel bewegen in een richting die niet hoort.
Bleek het systeem (en ikzelf ook niet) de paal niet van de betonnen muur hebben kunnen onderscheiden en omdat ik alleen gefocussed was op die Porsche, zag ik niet dat het mis ging.
Resultaat: 2500 euro schade op een auto van 3 maanden oud.