Bij de set zit ook een hele mooie aluminium bevestigingsplaat die ik hierdoor helaas niet kan monteren

Dat is niet helemaal waar.tuurlijk meer ruimte
bij een 1750 of 2000 is de motor hoger en icm de schuine binnenschermen heb je dan dus meer ruimte voor de filters
Heu, Dre leg dit eens even uit? Als de motor wat hoger ligt, dan vangt de kruiskoppeling/cardan dit toch op?geen plaatjes, klopt je uitlijning met je aandrijfas niet meer
Here you go:Zijn inderdaad de dunne K&N filters, met de pakkingen past het allemaal maar net! (Op de alu bevestigingsplaat na dan) ben wel benieuwd naar de foto's van je 1750 met K&N filters!
was niet van plan om plaatjes onder het blok te doen, denk er ook over om toch het orginele filter maar weer te monteren. Steun is nu niet gemonteerd en dit zal inderdaad een aanslag op de rubbers zijn! motor loopt trouwens prima met de filters, wel even wennen aan het geluid in de auto zelf.... Heb mijn broertje gevraagd om volgas voorbij te rijden, en moet zeggen van de "buitenkant" klinkt het echt super! (in combinatie met een brulpijp) maar heb begrepen dat met een 2 liter motor de filters wel goed passen... weet ik alvast een prima manier om de filters incluus de plaat te monterenje kan een plaatje aan beide kanten doen, maar ik vind het zo atechnisch om voor een paar niet effectieve en niet slimme KN filters de motor HOGER in het chassis te leggen. Koop een behoorlijk filter, of een KN insert filter voor in het standaardhuis. De plaat achter de carbs moet , om precies wat Dre zegt.
Dat, en waar ga je de carbsteun anders op een nette manier aan vast zetten? Die MOET er ook op, anders gaan je rubbers in NO TIME naar de klote, met als gevolg je motor. (arm lopen)
KN filters vind ik zo nono op een nord. De standaard kelk is helemaal goed. Gewoon, als je het voor het geluid doet, de binnenpijp eruit, KN insert erin.
Zoveel beter!
Daarbij, heb je al nagedacht over je sproeierbezetting met KN filters? Zo gaat ie ook arm lopen!
Hoe dan ook, de motor hoger zetten zodat je in godsnaam je filters vast kan zetten is ridicuul.
Ik heb op mijn b'bus juist de motor lager zitten!
(alfetta rubbers)
Here you go:Zijn inderdaad de dunne K&N filters, met de pakkingen past het allemaal maar net! (Op de alu bevestigingsplaat na dan) ben wel benieuwd naar de foto's van je 1750 met K&N filters!