Vanmorgen reden we het dorp uit op weg naar ons werk toen ineens de motor uitviel!

Ik dacht aan de benzinepomp maar die draaide als ik de motor starte. Nu had ik gister de auto gewassen en ook de motor een beetje afgespoten, dus dat kan er mee te maken hebben... Gistermiddag ging ineens het temperatuurlampje branden terwijl er niets aan de hand was. Eigenlijk zou wat water uit de tuinslang toch geen invloed mogen hebben, vind ik. De kabels zijn nieuw, alles is keurig schoon, tja, ik weet het eigenlijk niet... Het leek trouwens net of de ontsteking er compleet mee stopte, dus niet dat er een paar bougie's niet mee doen. Ook kan het zijn dat de benzine pomp alleen draait als je start, maar er dan weer mee stopt...
Heel af en toe sprong hij weer aan maar viel dan ook meteen weer uit. Toen we hem aan de kant geduwd hadden (Jezus wat rolt dat ding zwaar

) probeerde ik het nog een keer en toen sprong hij weer aan, maar toen we weer terug naar huis wilde rijden nokte hij er weer mee. Hij staat nu midden in het dorp dus ik ga vanmiddag meteen even kijken. Voordeel van liefhebber zijn is dat je altijd wel een andere auto paraat hebt staan. Geen kwaliteit maar kwantiteit dan maar!
Rechtsvoor in het motorruim zit een relais met een zekering erop, is dat voor de benzinepomp? Verder zitten er rechts tegen het schutbord 2 relais, waar zijn deze voor?
Iemand even snel een idee?

75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971