Gisterenavond door de stromende regen met lichten, ruitenwissers, ontwaseming en heel de rataplan aan met 140 km/u op de toerenteller van R'dam naar R'daal gereden; geen centje pijn, de TS heeft geen slag gemist en geheel droog in R'daal aangekomen. Vanochtend, half 8; instappen (cv werkte gewoon) sleutel erin, draaien... niets. Geen enkel dashboardlampje, geen klik van een relais, geen slag van de startmotor. Hmm. Lichten, cv, radio, klokje etc werkte wel dus dat ik met een platte accu stond leek me sterk. Zekering? Alle zekeringen van 't kastje nagekeken, allemaal goed. Startrelais? Begon me iets te dagen... onder de motorkap de bedrading van het (wss door diele?) zelf erin gebouwde startrelais nagekeken... leek voor zover je dat kan zien zonder multimeter en zonder lampje ok. Grrr

Wegenwacht gebeld, 3 kwartier gewacht (senseo'tje) en ja hoor daar kwam de held in de gele golf. Beetje prullen beetje meten en ja hoor... hij vond een slechte stekkerverbinding (was niets slechts aan te zien, maar schijnbaar deedtie 't toch echt niet) vlakbij 't contactslot onder de stuurkolom. Beetje aan gerommeld en ineens deden alle dashboardlampjes, toeters en bellen 't weer. Starten... lopen. Stekker nog even goed aangedrukt, nog eens geprobeert, geen centje pijn, starten, lopen. Wegenwachtmeneer gedag gezwaaid en op pad gegaan. 70 km naar huis en wederom geen slag gemist, best een lekkere auto toch?
Daarnet had ik een afspraak bij de bank... loop naar buiten, ga zitten (in de volle overtuiging dattie 't nu weer zal doen net alstie de afgelopen 2 weken braaf gedaan had) en weer... compleet dood. Grrrrrr

Hmm... wat de Gele Man kan kan ik ook; stekker tevoorschijn gerukt, beetje aan gerommeld, beetje opgeschuurd maar; geen enkel resultaat. Alles blijft dood

Net nog even gekeken maar ik weet echt niet waar ik 't verder zoeken moet... iemand enig idee? HEeeeeeEEEEEEeeelp