Prima reden toch om het te hard rijden niet te bont te maken (rijdt overigens ook vrijwel altijd te hard, maar wel met mate)Rijbewijs inbeslag genomen geweest, is al genoeg voor het gros van de maatschappijen om je niet te accepteren. Het is tegenwoordig redelijk vervelend om met meer dan "wisselgeld" gepakt te worden voor het overtreden van de maximumsnelheid. Behalve een hoop rompslomp met justitie, ga je ook nog eens problemen krijgen als je binnen 5 jaar van auto of verzekeraar of zo wilt wisselen. Liegen kan bij aanmelden, maar als ze er achter komen, al dan niet bij schade, ben je niet verzekerd. Ja, ze zoeken dit soort dingen na, zeker als je schade veroorzaakt. Er zijn maatschappijen die, als je via een tussenpersoon werkt, nog wel willen accepteren als je het verhaal uitlegt, maar dat zijn er maar weinig en je tussenpersoon zal de moeite moeten willen doen om het te gaan proberen.
Oh zeker, ik praat het ook niet goed. Het is alleen wel iets waar veel mensen niet bij stilstaan, dat je er niet af bent met een boete betalen en een paar maandjes met de fiets boodschappen doen. Je verzekeringspremie gaat behoorlijk omhoog en de mogelijkheden met verzekeren worden ook een stuk minder uitgebreid.Prima reden toch om het te hard rijden niet te bont te maken (rijdt overigens ook vrijwel altijd te hard, maar wel met mate)
Mja, in Nederland moet dan toch tijdstip en plek bekend zijn en met geeikte apparatuur zijn vastgelegd. Ik ben benieuwd hoe dat in Belgie gaat zijn.Filmpjes waar naar verwezen word zijn al weer even verwijderd.
Ben wel benieuwd naar de aanpak van de Belgische justitie om het rond te krijgen.
In Nederland kom je weg met een waarschuwing van papa (na een bezoekje van de politie).Tja om je eigen kenteken te (laten) filmen, vervolgens bijna 300km/h gaat rijden en dan de handel ook nog op youtube gooit dan moet je toch wel heel erg dom zijn.
Klopt.In Nederland kom je weg met een waarschuwing van papa (na een bezoekje van de politie).Tja om je eigen kenteken te (laten) filmen, vervolgens bijna 300km/h gaat rijden en dan de handel ook nog op youtube gooit dan moet je toch wel heel erg dom zijn.
Weet je nog? De Nissanrijder die met 300 km/h over de snelweg reed (en ik geloof met 120 door een woonwijk).
Proest ! Hahahahaha droog !Ik zou toch liever met geijkte apparatuur zien...
Geeikt:
Geijkt: