dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: BBQ en tourrit op 23/9

zo sep 23, 2007 21:34

Geweldig!
Genoten!
De auto is heel gebleven! :wink:

En we waren als eerste "rond":
Afbeelding

Meer plaatjes (niet zo heel veel, maar ik heb het idee dat er van anderen nog wel wat volgt) hier

@ Organisatie: BEDANKT! :thumbs:
It's not easy, being green (kermit)

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 23, 2007 21:38

Afbeelding

:shock: :-#
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

wims
Guru
Guru

zo sep 23, 2007 21:47

Jammer, maar helaas, heb het niet gered. Tip van Wim: ga niet werken in de vrijetijdsbestedingssector als je zelf regelmatig leuke dingen in het weekend kan/wil doen. De foto's maken het e.e.a. weer goed :) En ik zie dat Michel de coiffeur heeft gevisiteerd! 8)

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

elio
Guru
Guru

zo sep 23, 2007 21:59

Ik heb er ook enorm van genoten! Een dikke pluim voor de organisatie, aan de forummers die ik nog niet gezien had: het was een aangename kennismaking (ik heb nu ineens wel een ander beeld van de Nederlandse onderwereld, na de verhalen van Yuri, Paliri en Roy :shock: ), blij dat ik in het rustige Antwerpen woon.
Philip, nog eens succes met het herstel van de bolide (komt wel goed)!
166 3.2 v6 '04 - Spider 2.0 '91 - 75 1.8 ie '91 - gt 1300 junior '75 - fiat 500l '72 - grand espace 2.0 dci aut '10 - fiat 500 twin air '13

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: BBQ en tourrit op 23/9

zo sep 23, 2007 22:03

Had het Michel al min of meer ingefluisterd; bij mooi weer kan ik wat moeilijker weg hier en sta ik met liefde mijn stukje vleesch af aan een medemens. Dacht eigenlijk aan Yuri die onbetwist carnivoor nummer 1 schijnt te zijn, maar als ik slowpoke c.q. Michel van een heikel punt kan bevrijden dan bij deze!
Ik probeer erbij te zijn, maar gezien de voorspellingen wordt het mooi bbq-weer en dus ook mooi watersport-weer. En dan ga ik nat...
groetz, wims
Wims, de sms is aangekomen en de groeten doorgegeven.

Alessandro was helemaal top, top humeur, top conditie, top reflexen, top prestaties. En passant heeft hij het beeld dat de Belgen van den Ollanders hebben iets bijgesteld. :roll:

Het gekke brandluchtje is er alleen direct na een snelwegrit. Rij je de snelweg af of doe je de toerrit is er niets. Ruikt een beetje naar verbrand rubber of carterontluchting.
Hmm, dat moet ik nog even uitzoeken. De 164 deed het verder uitstekend en is Alessandro proof gebleken.

De BBQ was heeeerlijk. je weet dat je genoeg hebt maar er is zoveel meer. Yuri heeft zijn reputatie waargemaakt als opper carnivoor aan de top van de voedselketen.
Wat reputaties betreft heeft Michel volgens mij de zijne verbeterd. Opeens zag ik hem stereo in 't blauw met een Belgisch biertje (Duvel?)

Verder iedereen van de organisatie bedankt voor de gezelligheid, gastvrijheid en het regelen van deze mooie dag met mooie toerrit.
Ook aanwezige mensen bedankt, zoals ik al schreef helemaal top.

Ik weet niet of mijn Boyd demo helemaal goed ging.

Edspider85
Member
Member

zo sep 23, 2007 22:08

Beste Alfiste,
Wat was dat weer een heerlijke BBQ en ritje. Nancy en ik hebben er van genoten. Alles was goed geregeld en het vlees YUM YUM.
Nog bedankt aan de organisatie voor het regellen van deze gezellige dag. En de forum leden die wij hebben leren kennen.

Wel Alessandro sinds er niks erenstig gebeurd is zullen wij u vergeven. :lol:
Red Alfa Spider 2000 1985 model with Weber 45DCOEcarb's

Pinin 66
Alfaforum.nl lid

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo sep 23, 2007 22:10

Moest ie kapot dan? :shock:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo sep 23, 2007 22:14

Nee maar dat ging -ie wel tijdens het vorige Belgie-evenement (Flandrienrit). De vloek is gebroken :wink:
It's not easy, being green (kermit)

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo sep 23, 2007 22:16

Nee maar dat ging -ie wel tijdens het vorige Belgie-evenement (Flandrienrit). De vloek is gebroken :wink:
Aha.....Je hebt zeker een vers kipfilletje daarvoor opgeofferd.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 23, 2007 22:20

Het was weer gezellig 8)

Lekker rondgetoerd, gemerkt dat de 75 toch niet onaardig van de plek komt :wink:

De organistie had ook een mooie rit uitgezet, en je leert nog eens wat onderweg (zoals dat je vriendin het bolletje-pijltje-systeem kent, en nog 2 andere soorten route-steno :shock: )

Ook de miniatuurhond heeft zich weer uitermate vermaakt, en lag op de terugweg in semi-comateuze toestand te knikkebollen op zijn handdoek...

En natuurlijk de onvolprezen uitvinding die naar mijn bescheiden mening het gesneden brood ver achter zich laat als 'het beste ding': de BBQ. Helaas is het niet gelukt om álles op te eten, maar zo heel ver zaten we er toch niet vanaf :wink:

En de Brera 3.2 klinkt, als je er naast staat, toch heel erg niet verkeerd, eerlijk is eerlijk!

Enne, gelukkig heeft de 164 van Roy het ongeschonden overleefd, want vele gevaren hebben hem belaagd vandaag :whistle:

Benieuwd of de foto's ook on line komen, er zaten leuke bij!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 23, 2007 22:24

Zo, wij zijn er ook weer !!!! Zeer tevreden met de goede reacties, blij dat jullie er van genoten hebben ! Ik zou zeer tevreden in mijn bedje kruipen, ware er niet de Giulia van Philip...Daar waar ik het vandaag wat vergeten was, komt het nu weer terug...'t is niet mijn auto, maar ik ben er ook behoorlijk het hart van in. Kan je je voorstellen hoe de eigenaar zich voelt. Dus: Philip: bedankt om je vandaag, ondanks alles, dubbel en dik mee in te zetten !!!! Ik weet niet of ik het gekund zou hebben !!

We laten jou daar niet mee zitten, auto staat komende zomer weer top bij de kastelenrit he :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

zo sep 23, 2007 22:40

Zo, wij zijn er ook weer !!!! Zeer tevreden met de goede reacties, blij dat jullie er van genoten hebben ! Ik zou zeer tevreden in mijn bedje kruipen, ware er niet de Giulia van Philip...Daar waar ik het vandaag wat vergeten was, komt het nu weer terug...'t is niet mijn auto, maar ik ben er ook behoorlijk het hart van in. Kan je je voorstellen hoe de eigenaar zich voelt. Dus: Philip: bedankt om je vandaag, ondanks alles, dubbel en dik mee in te zetten !!!! Ik weet niet of ik het gekund zou hebben !!
We laten jou daar niet mee zitten, auto staat komende zomer weer top bij de kastelenrit he :wink:
Helemaal mee eens. Extra dank voor Philip en succes met de reparaties.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 23, 2007 23:01

Best wel leuk: zo'n klein gezelschap, maar toch waren een aantal modellen goed vertegenwoordigd:

164: 2 stuks (2 snelle 8) )
155: 3 stuks
105 series: 1 Berlina, 2 Bertone, 1 Giulia
Spider: 2 stuks

Eenzame schoonheden:

75
159 SW
Ducati
Brera

Niks vergeten ? Want het is al laat !

ik wil iedereen ook bedanken om de toerrit te rijden !! Het was niet verplicht, maar ik had er behoorlijk wat uurtjes inzitten. Dank aan mijn vrouwtje om de rit tot vervelenstoe opnieuw te rijden, op zoek naar fouten....Hoop dat de bizarre verhalen ivm de gesloopte dorpen iedereen konden boeien !

Er zijn daar toen dingen gebeurd, die je niet voor mogelijk houdt.....Lees zeker ook nog eens de tekstjes in de roadbook. Is een beetje alles in een notedop, maar de geschiedenis hieromtrend is echt zeer boeiend (en wraakroepend tegelijk....)

Ook bedankt aan de mensen van de gilde, Tim voor de prachtige foto's, en iedereen voor de hulp !

Alle fotookes volgen !

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 23, 2007 23:03

Er kwam ook nog even een 156GTA SW aanwippen...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 23, 2007 23:04

En een peusjoo...hoe zat dat precies, want dat heb ik even gemist ? Waren dat toevallige passanten ?

Terug naar “Het Forum Café”