Genoten!
De auto is heel gebleven!

En we waren als eerste "rond":

Meer plaatjes (niet zo heel veel, maar ik heb het idee dat er van anderen nog wel wat volgt) hier
@ Organisatie: BEDANKT!

Wims, de sms is aangekomen en de groeten doorgegeven.Had het Michel al min of meer ingefluisterd; bij mooi weer kan ik wat moeilijker weg hier en sta ik met liefde mijn stukje vleesch af aan een medemens. Dacht eigenlijk aan Yuri die onbetwist carnivoor nummer 1 schijnt te zijn, maar als ik slowpoke c.q. Michel van een heikel punt kan bevrijden dan bij deze!
Ik probeer erbij te zijn, maar gezien de voorspellingen wordt het mooi bbq-weer en dus ook mooi watersport-weer. En dan ga ik nat...
groetz, wims
Moest ie kapot dan?De auto is heel gebleven!![]()
Nee maar dat ging -ie wel tijdens het vorige Belgie-evenement (Flandrienrit). De vloek is gebrokenMoest ie kapot dan?De auto is heel gebleven!![]()
Aha.....Je hebt zeker een vers kipfilletje daarvoor opgeofferd.Nee maar dat ging -ie wel tijdens het vorige Belgie-evenement (Flandrienrit). De vloek is gebrokenMoest ie kapot dan?De auto is heel gebleven!![]()
Helemaal mee eens. Extra dank voor Philip en succes met de reparaties.Zo, wij zijn er ook weer !!!! Zeer tevreden met de goede reacties, blij dat jullie er van genoten hebben ! Ik zou zeer tevreden in mijn bedje kruipen, ware er niet de Giulia van Philip...Daar waar ik het vandaag wat vergeten was, komt het nu weer terug...'t is niet mijn auto, maar ik ben er ook behoorlijk het hart van in. Kan je je voorstellen hoe de eigenaar zich voelt. Dus: Philip: bedankt om je vandaag, ondanks alles, dubbel en dik mee in te zetten !!!! Ik weet niet of ik het gekund zou hebben !!
We laten jou daar niet mee zitten, auto staat komende zomer weer top bij de kastelenrit he