Ziet er netjes uit Frans!
De slang die aan de rembekrachtiger zit kan die niet dichtgezogen worden?
De originele slang heeft een flinke wanddikte ivm het gevaar van dichtzuigen.
gr Jan
De alu ringen zijn onder andere om statische electrisiteit af te voeren.Hoi Jan,
die slang wordt normaal gesproken gebruikt in de hogedrukleiding van een zgn voorzetbrander, behalve de fraaie buitenmantel heeft deze slang een wanddikte van rond de 5 mm, heb er meer vertrouwen in dan in degene die er af komt
Inmiddels de alu ringen van voor naar achteren gebracht, kan iemand nog uitleggen wat het verschil maakt ?
groet,
Frans
Oh? Maar dat kan toch middels die twee M7 boutjes vooraan het nokkenasdeksel? Had deze verklaring nog niet eerder gehoord.De alu ringen zijn onder andere om statische electrisiteit af te voeren.Hoi Jan,
die slang wordt normaal gesproken gebruikt in de hogedrukleiding van een zgn voorzetbrander, behalve de fraaie buitenmantel heeft deze slang een wanddikte van rond de 5 mm, heb er meer vertrouwen in dan in degene die er af komt
Inmiddels de alu ringen van voor naar achteren gebracht, kan iemand nog uitleggen wat het verschil maakt ?
groet,
Frans
Gr jan
Hoi Dirk-Jan,Overigens, ik weet of je de kap die over de koelfan heen hoort nog hebt maar die is wel echt van belang.
Maakt echt verschil voor de koeling tijdens langzaam rijden of stilstaan.
Gr,
DJ
Hoi Frans, zolang je beetje rijwind hebt is er ook niks loos. Alleen als je echt heel langzaam rijd of vooral fileverkeer kan het vervelend zijn.Hoi Dirk-Jan,Overigens, ik weet of je de kap die over de koelfan heen hoort nog hebt maar die is wel echt van belang.
Maakt echt verschil voor de koeling tijdens langzaam rijden of stilstaan.
Gr,
DJ
die kap heeft er bij ons nog niet opgezeten en ik heb toch al wat ritjes met warm weer gemaakt zonder problemen, zit er nog een op die sloper van je ?
groeten,
Frans