Pin me er niet op vast maar ik dacht dat tijdgebrek het argument van de stewards was (niet de FIA). In beroep gaan had geen enkele zin want positie- tijdstraffen worden niet teruggedraaid. Erwin, aan de hand van de beelden trek ik exact dezelfde conclusie als jou. Wat ik echter zo vreemd vind is dat Ferrari's verweer niet in behandeling werd genomen en de straf op basis van vermoedens is genomen. Dan vind ik het krom om klakkeloos aan te nemen dat de stewards in hun recht stonden. Waarom Ferrari dan niet de kans geven om het tegendeel aan te tonen? Was dat niet overtuigd genoeg, had je nog altijd kunnen bestraffen, maar dan was het wel gebaseerd op 2 kanten. Nu niet. Ik blijf het een discutabele straf vinden van de Frans/Spaanse stewards in het voordeel van Alonso die bij Renault reed. Schiet mij maar lek.MDP en Ravado waarom zou de FIA de argumentatie van Ferrari niet aan willen horen...
Nogmaals ik zou graag van iemand horen wat er aan een auto stuk kan gaan om dit te veroorzaken, gelukkig heb ik dat nog niet zovaak gezegd...
Ik weet ook niet alles, als iemand het mij kan uitleggen krijg ik misschien wel een hele andere kijk op heer Schumacher.
Nu vind ik hem een bedrieger en misschien is het helemaal niet terecht![]()
Maar je start een poll waarin mensen kunnen aangeven of het wel of geen opzet was, terwijl de discussie erover ging dat de opzet niet aangetoond zou zijn. Dat is iets heel anders dan dat het feitelijk geen opzet was.Lezen schijnt vrij ingewikkeld te zijn, want ik heb al diverse keren aangegeven dat ik graag overtuigd wil worden van mijn ongelijk dus dat ik het misschien wel
verkeerd zie.
Deze actie en eerdere acties hebben voor mij Schumacher enorm verziekt .
Heb ook gevraagd niet alleen te stemmen maar je stem toe te lichten......
Maar ik zie niets anders dan dat MDP zegt dat volgens Ferrari er iets mis was met de auto....dit zou te zien zijn op de telemetrie.
Waarom deze poll gestart is denk ik duidelijk ik zou graag zien hoe anderen er overdenken,en de boel voor eens en voor altijd uit de wereld te halen.
Wat ik nl. ook vreemd vind is dat alle andere teams overtuigd waren dat er niets mis zou zijn met de auto, en dat Ferrari als ze het aan konden tonen ook niet in beroep is gegaan
voor zover ik weet.
Maargoed het zal wel aan mij liggen ik zie het nog steeds hetzelfde puur spelbederf en opzet, want iemand met zijn capaciteiten maakt niet van die rare capriolen, het ziet er uit als een
1e jaars karter van een jaar of 7 die een bocht verkeerd inschat
Let op, ik zeg ook niet dat het zo is he, ik zeg alleen dat dit is waar de discussie over ging en dat er niemand heeft beweerd dat het geen opzet was.Maar je start een poll waarin mensen kunnen aangeven of het wel of geen opzet was, terwijl de discussie erover ging dat de opzet niet aangetoond zou zijn. Dat is iets heel anders dan dat het feitelijk geen opzet was. quote
Ongelooflijk dit, dat is iets wat MDP beweert maar waarover ik nog nooit maar dan ook nooit iets gelezen heb, is het niet zo dat ik in het begin al vroeg of MDP de persberichten waar dat in stond wilde posten
Geen idee, Erwin. Ik ken iemand die bij Red Bull Racing werkt en die beweert daarentegen dat vaker onverklaarbare mankementen kunnen optreden. Veelal wel uitleesbaar. Maar nogmaals, waarom Ferrari niet de kans geven? Als jij ergens van wordt beschuldigd, en al is de hele wereld overtuigd van je schuld, zou je het ook op prijs stellen als je de kans krijgt om het tegendeel aan te tonen. De stewards falen hierin. En hoe graag ik het ook wil geloven en hoe schuldig het er ook uitziet, ik ga niet zomaar iets aannemen wat niet bewezen is. Op basis van vermoedens vind ik onvoldoende geloofwaardig. Roepen dat Schumacher schuldig is vind ik te makkelijk.Ik ben geen F1 monteur, maar nogmaals ken iemand die bij Toyota F1 in Keulen gewerkt heeft en nu bij Lotus zit die niet op zijn achterhoofd is gevallen en aan het gedrag wat de auto vertoont is er geen enkele verklaring voor
wat er niet goed zou kunnen zijn aan de auto, die gasten weten precies wat de auto doet als er een wishbone breekt, wiellager stukgaat etc.
Kortom het moet voor de insiders gewoon opzet zijn.
Ook wel knap hoe Schummy midden in de bocht nog ff naar links stuurt, maargoed dat zal wel op de telemetrie staan dan