als de blokken versleten zijn dan is het het toch alleen verwisselen en afstellen maar toch geen ontluchten??????Het resultaat is steeds maar blokken wisselen, stellen en ontluchten, en dat is een rotklus.
Groeten, Pieter

als de blokken versleten zijn dan is het het toch alleen verwisselen en afstellen maar toch geen ontluchten??????Het resultaat is steeds maar blokken wisselen, stellen en ontluchten, en dat is een rotklus.
Groeten, Pieter

Zeg t maar.... Ik rij nu al 3 jaar met het zelfde setje pagid rood aan de voorkant. Remblokken aan de achterkant gaan er bij mij ook best doorheen. Heb ik tot assen eigenlijk altijd oude blokken voor achter misbruikt. Tijdens assen voor het eerst ds2500 achter erin gefrut en nog niet gekeken wat er nog opzit.Ik denk toch echt dat er een drukregel probleem is... ik doe een half seizoen met mijn achterremblokjes

ja, die dusEffe koe uit de sloot : Ik wil ook graag andere klauwen op de bak hebben, maar welke 105 serie klauwen moet je nu precies hebben ? De achterremklauwen toch ? En hier zit geen handrem op ?

Nee, die hebben aparte remtrommels voor de handrem In/ achter de schijven.Zit de handrem op de voorwielen bij een 105 ofzo ?